BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
JOIN VIKING - and help build a safer world
Har du flair for digital forretningsudvikling samt interesse for IT- og applikationer med særligt fokus på user experience og stakeholder management?
Trives du med ansvar og vil du være med til at bringe VIKINGs serviceforretning på et digitalt højere niveau?
Hvis JA, kan det være dig, vi søger som Digital Product Owner, Service Excellence Operations.
Stillingen som Digital Product Owner i Service Excellence er en enestående mulighed, hvor du kan se frem til at blive del af en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien.
Sikkerhed er kernen i alt, hvad vi foretager os - VIKING’s mission er at beskytte og redde menneskeliv - og vores udstyr anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.
Om Service Excellence Operations
Service Excellence Operations afdelingen understøtter VIKING’s servitization-strategi, hvor vi gennem forandring og forankring arbejder med at optimere den gode kundeoplevelse samt at effektivisere og strømline servicerelaterede arbejdsgange for globale planlæggere og teknikere.
Service Excellence Operations er en projektorienteret afdeling med fuld fart over feltet. Vi har et særligt digitalt drive og forbedrer samt strømliner processer og systemer ved at digitalisere og automatisere - med øget fokus på at udnytte data og sikre compliance ved brug af applikationer og platforme.
Karakteristisk for afdelingen er, at vi både arbejder tværorganisatorisk mellem afdelinger i servicedivisionen og på hovedkontoret, men også mod VIKING’s datterselskaber og vores globale servicenetværk. Vi har derfor en bred kontaktflade og arbejder inden for alle serviceområder i VIKING-regi.
Bliv en del af VIKING
Med base på hovedkontoret i Esbjerg vil du indgå i Global Service-divisionen og få reference til Service Excellence Operational Manager. Du bliver en del af et stærkt team bestående af 4 dedikerede kollegaer, der alle arbejder med projekter. Der er god energi og en uformel arbejdskultur. Vi har en stærk holdånd, hvor ordentlighed, fællesskab og faglighed kendetegner vores arbejdsstil.
Du vil være ansvarlig for brugerrejsen i udviklingen af next level applikation for service teknikere og skal kunne mestre både forretningens behov og udviklernes udfordringer. Du vil få tæt samarbejde med både forretningen, slutbrugeren samt udviklingsteamet for at definere visionen, omfanget og køreplanen for applikationen.
I rollen vil du være ansvarlig for prioritering af user cases, samt opfølgning på at applikationen lever op til brugerens og virksomhedens behov og forventninger. Du bliver et vigtigt bindeled mellem slutbrugerne og udviklingsteamet.
Af konkrete opgaver til stillingen kan nævnes:
- Forstå brugerens behov og få disse velbeskrevet
- Ansvarlig for applikationens wireframe
- Facilitere test, validering og feedback af applikationen
- ’Best practice’ træning og uddannelse af brugere
- Projektledelse og involvering i projekter
Du må forvente 15-30 globale rejsedage årligt.
Vi sørger naturligvis få en grundig introduktion, og når du er kommet godt ombord, har vi fokus på udvikling af både faglig og personlig karakter.
Din profil
Den ideelle person har erfaring fra en tilsvarende stilling og vi forestiller os, at du har en længere videregående uddannelse med særlig interesse for digital og datadrevet forretningsudvikling.
Fagligt er du pragmatisk og vedholdende - en teamplayer. Du er god til at kommunikere og samarbejde på alle niveauer på tværs af en global, multikulturel organisation.
På det personlige plan er du engageret og målrettet. Initiativrig og selvstændig beslutningstagen, er ligeledes en naturlig del af din arbejdsstil, hvorfor det at skabe resultater og opnå succes ligger dybt i dit DNA.
Vi ser gerne, at du har:
- En stærk baggrund og erfaring inden for brugeroplevelsesdesign, bruger research og brugertest
- Gode kommunikationsevner og kan samarbejde effektivt med forskellige teams
- En god forståelse for agile metoder og værktøjer
- En passion for innovation og løbende forbedringer
Geografisk bor du gerne i nærheden af Esbjerg. Alternativt er du vant til at pendle til/fra job.
Da vores koncernsprog er engelsk, har du gode sproglige færdigheder i både dansk og engelsk.
VIKING tilbyder
Vi tilbyder en attraktiv stilling, hvor du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.
I VIKING har vi en stærk kultur og giver plads til den enkelte, fordi vi ved, at vi alle bidrager med noget særligt. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og kan tilbyde unikke karrieremuligheder i en international organisation.
Vi har en fleksibel tilgang til hjemmearbejde, der aftales på individuel basis inden for rammerne i stillingen samt gældende politik.
Har du lyst til at blive en del af VIKING?
Alle ansøgninger modtages online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen og behandles naturligvis fortroligt. Vi holder løbende samtaler og anbefaler, at du sender din ansøgning og dit CV straks.
Tiltrædelse er snarest muligt.
For yderligere information: www.VIKING-life.com
Har du spørgsmål til stillingen eller VIKING, er du velkommen til at kontakte HR Business Partner, People & Organization Henriette Sørensen på mobil 29433604.
JOIN VIKING - YOUR CAREER IS SAFE WITH US
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
VIKING Life-Saving Equipment A/S, Sædding Ringvej, 6710 Esbjerg V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6053183