BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På vegne af vores kunde søger vi p.t. administrative medarbejdere, der kan koordinere drift og opgaver i et planlægningsteam.
Virksomheden er en forsyningsvirksomhed. Opstart vil være hurtigst muligt, så send gerne en kort ansøgning og cv allerede i dag, hvis nedenstående er interessant for dig.
Formålet med denne stilling er at sikre virksomhedens fælles planlægning for de interne teknikeres hverdag. Dette på tværs af opgave- og projekttyper med henblik på optimering af ruter, opgaveløsning og overholdelse af SLA (service level agreement).
I samarbejde med teknikerne, er ”planlæggerne” ansvarlige for, at aftalte SLA fra forretningen og kunder overholdes, og at opgaverne løses indenfor aftalt tid. Dog hele tiden med fokus på optimal udnyttelse af virksomhedens ressourcer.
Dine hovedopgaver er:
- Booking og omlægning af eksisterende opgaver, projekter og kundeaftaler
- Områdeansvar på opgaveniveau, hvilket betyder udsendelse af opgaver til teknikere ud fra en overordnet plan
- Opdatering af klarlister, bemandingsplaner samt registrering af ferieønsker, fravær, fridage m.v. på vegne af teknikere, o.a.
- Opfølgning ”i marken” og dialog med teknikere
- Håndtering af interne processer og administrative opgaver
- Opdatering og vedligeholdelse af stamdata
Kvalifikationer og kompetencer
Du er altid i tæt samarbejde og dialog med det øvrige planlægningsteam, og øvrige relevante afdelinger i virksomheden.
Du må derfor være en stærk holdspiller; med teamånd, overblik og gå-på-mod. Der er masser af korrespondance ind/ud ”af huset” med telefonen som din bedste ven. Derfor må dit servicegen være højt, og du må ikke være bleg for at gribe knoglen, for at få en opgave ud af verden.
Det vigtigste er, at din personlighed, dit temperament og din arbejdsstil passer til det, vi omtaler. Det vægter højt, at du har haft en lignende administrativ stilling og er vant til at arbejde på ”andres vegne”, med en telefon og mailbox, der til tider godt kan bimle og bamle.
Fagligt har du gerne relevant baggrund eller erfaring inden for fx spedition, disponering af kørsel, produktionsplanlægning eller driftskoordinering, men det er ikke et krav.
Du må som sagt have et godt overblik, være handlekraftig, løsningsorienteret og samarbejdsvillig på alle ledder og kanter.
Kogt ned til en terning vil det være: Du er kendt for at få ting til at ske!
Praktiske oplysninger
Der er tale om et længere vikariat på 4-6 måneder, men med god mulighed for forlængelse eller potentiel fastansættelse.
Du ansættes af Temp-Team i perioden, og aflønnes efter kvalifikationer og erfaring. Du har i øvrigt overenskomstforhold hos os og får pension, feriepenge, SH på helligdage samt fritvalgsordning m.m. udover lønnen.
Arbejdssted: Esbjerg
Arbejdstid: Jobbet er som udgangspunkt 37 timer i ugen, men vi lytter også til ønsker om en smule nedsat tid.
Mødetid: Mandage til fredage i tidsrummet kl. 7.30 – 16.30 (ingen vagttelefon)
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S, Sommervej, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5941162