Vagtplanlægger med flair for systematik og gode kommunikationsevner søges til Logistik- og Serviceafdelingen på Esbjerg Sygehus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Logistik- og Serviceafdelingen har en stilling som vagtplanlægger ledig.
Vi forventer ansættelse 1. januar 2024. Hvem er vi?
Logistik- og serviceafdelingen på Esbjerg Sygehus servicerer organisationen med forskelligartede opgaver bl.a. rengøring, patientservice, varelogistik, blodprøvekørsel, affaldshåndtering, mindre flytninger, distribuering af post og arkivering.

Du bliver en del af afdelingens administrative team, som består af i alt 8 medarbejdere. Du skal være med til at geare organisationen til fleksibilitet og effektivitet i de ydelser, som sygehuset efterspørger. Sygehuset har i disse år fokus på at optimere samarbejdsprocesserne omkring patienterne, så de oplever bedre og smidigere forløb og god service i mødet med alle medarbejdere. Logistik- og serviceafdelingens medarbejdere spiller en central rolle i den udvikling, da vi yder service på tværs af organisationen, i mødet med både patienter/pårørende og de øvrige faggrupper.

Din rolle:
Din grundlæggende opgave er at planlægge, at det rette personale, med de rette kompetencer, befinder sig på rette sted til rette tid. Arbejdstidsplanlægningen for afdelingens 300 medarbejdere varetages af to personer, hvoraf du er den ene. Der planlægges i et langsigtet perspektiv under hensynstagen til afdelingens årshjul for både ferieønsker, møder, uddannelse og øvrige faste aktiviteter. Så i den henseende spiller din systematik, grundighed og evne til at optimere en vigtig rolle. Din perfekte langtidsplan vil dog konstant blive udfordret af løbende ændringer, som du er nødt til at finde her og nu løsninger på. Når der opstår et akut behov for fravær, sygdom samt nødvendige tilpasninger til sygehusets drift, så er det dit ansvar at re-planlægge, så der TRODS disse her og nu ændringer STADIG er rette kompetencer på rette plads til rette tid! Det kræver kreativ tænkning, overblik, god hukommelse og gode kommunikationsevner. Det er ikke usædvanligt, at du skal flytte arbejdsområde for 3-4 medarbejdere, for at få kabalen til at gå op, og der er et begrænset tidsvindue til at beslutte og kommunikere ændringerne i. Det forventes, at du både fysisk og via telefonen har lyst til at opsøge medarbejdere, med besked om ændringer i deres arbejdstid og arbejdsområde.

En typisk arbejdsdag går med at planlægge mødetider, rulleplaner, vagttyper og ferie/fravær for de 300 medarbejdere, som har forskelligartede kompetencer, og derfor ikke alle kan erstatte hinanden én til én. Arbejdsredskabet er vagtplanlægningssystemet HosInfo, med APP-funktionen AltiPlan. Du er sammen med din planlægningskollega ansvarlig for at driften hver eneste dag optimeres i forhold til det aktuelle fremmøde og fravær.

Din profil:
Du er stærk administrativt, har flair for tal, og er detaljeorienteret. Du har lyst til at sætte dig grundigt ind i arbejdstidsregler samt planlægningssystemet HosInfo – med fordel har du allerede kendskab hertil. Du har en systematisk og struktureret og proaktiv tilgang til dit arbejde. Du kan levere en uønsket besked professionelt og lader dig ikke gå på af de mange ændringer, der konstant påvirker din perfekte langsigtede vagtplan.

Du har ordenssans, er selvkørende og har et godt humør. Du trives i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med en meget flad ledelsesstruktur. Det er ikke et problem for dig, at de oplysninger du skal bruge for at udføre et godt stykke arbejde, skal efterspørges igen og igen, for du kan ikke altid selv finde svaret, og er afhængig af andre personers viden – og det skal du fortælle dem! Du lader dig ikke stresse af uafsluttede eller afventende opgaver, og har også mod til at afprøve nyt, velvidende at ”nyt” ofte mødes med skepsis.

Jobbet:
Stillingen er på 37 timer pr. uge og aflønning sker efter gældende overenskomst.

Du vil modtage oplæring tilpasset til dine erfaringer og færdigheder, og du vil få grundig introduktion til afdelingen og medarbejdernes arbejdsfunktioner i oplæringsfasen.

Ansættelses- og arbejdssted er Esbjerg Sygehus, hvor du refererer til Logistik- og Servicechef Bo Lillelund.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Logistik- og Servicechef Bo Lillelund på telefon 79182600

Ansøgning:
Ansøgning, curriculum vitae og evt. øvrige dokumenter uploades via link.

Ansøgningsfristen er den 19. november 2023

Ansættelsessamtaler afholdes den 28. november 2023.

Er Esbjerg Sygehus, Grindsted Sygehus, Syddansk Universitetshospital noget for dig?
Sygehuset har høje ambitioner og ønsker at være blandt landets allerbedste. Med etablering af kandidatuddannelsen i medicin med studiestart i 2022, bringer det sygehuset i selskab med kun 4 andre sygehuse i landet, og giver os en helt særlig rolle.
Vi er pt. 3000 medarbejdere fordelt på 3 sygehuse i regionen og har stort set alle specialer repræsenteret. Vi er en attraktiv arbejdsplads med engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. Vi sætter faglig kvalitet, udvikling og forskning højt på dagsordenen og arbejder hele tiden for gennem dialog, anerkendelse og uddannelse af medarbejdere at sikre borgerne sammenhængende patientforløb og en god oplevelse i mødet med sygehuset.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sydvestjysk Sygehus, Finsensgade , 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929378

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet