BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi er en uddannelsesinstitution, der udbyder en bred vifte af kurser og uddannelser inden for en række forskellige brancher. Vi søger en person, der kan indgå i kundeserviceteamet og tage del i administrationen af vore kurser.
OM STILLINGEN
Opgaverne er alsidige, og hverdagen byder på masser af udfordringer, hvor kundeserviceteamet bidrager til at få planlægning af kurser og kundeønsker til at gå op i en højere enhed. Teamet sørger for, at kurser og uddannelser bliver markedsført og at kunderne får den viden, de har behov for – for at vælge os som deres leverandør af uddannelse.
Kundeserviceteamet arbejder sammen med konsulenter og faglige teams og har stor indflydelse på, hvordan tingene lykkes positivt i hverdagen. Det er derfor vigtigt, at du er god til tværfagligt samarbejde. Du vil blive nøgleperson for et eller flere brancheområder, f.eks. stilladsområdet.
JOBBET INDEBÆRER PRIMÆRT
- Varetage processen med oprettelse af hold, håndtere kundernes tilmeldinger, administrative opgaver i forbindelse med beviser, vejlede om løntabsgodtgørelse, foretage fakturering m.v.
- Vejledning af virksomheder og enkeltpersoner, herunder bidrage til uddannelsesplanlægning
- Dialog med virksomheder om uddannelsesbehov og ønsker, herunder service og salg
- Personlig og telefonisk betjening af kursister, jobcentre, a-kasser, virksomheder m.fl.
OM DIG
- Som kundeserviceassistent drives du af at opfylde kundernes behov, og du vil gerne kendes på god service. Du er omhyggelig, især i kunderelationer, hvor det er vigtigt at intet ”falder mellem to stole."
- Du har en administrativ uddannelse og erfaring fra en funktion, hvor telefonservice har været centralt.
- Du er hurtigt opfattende, parat til at tilegne dig specialviden, og har administrativ erfaring – gerne med kendskab til AMU-kurser samt nogle af de systemer, vi anvender (LUDUS, Navision m.fl.)
- Du har måske kendskab til nogle af de brancher, vi uddanner til.
ANSØGNING OG ANSÆTTELSE
Stillingen er på 37 timer ugentlig med mulighed for flekstid. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK-Stat. Ansøgning og cv sendes til inst@amu-vest.dk, mærket ”kundeservice”, senest 20. februar 2024. Samtaler tages løbende og vi venter gerne på den helt rigtige person. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Henriette Pedersen på 7914 0315 eller Eva Lundgren på 7914 0309.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AMU-Vest, Spangsbjerg Møllevej, 6705 Esbjerg Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987865