Assistance til Femilet konceptbutik i Esbjerg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som vores assistance er det vigtigste for os, at du er ansvarsbevidst, fleksibel
og stabil og er klar til at hjælpe os, når vi har ekstra travlt.


ARBEJDSOPGAVER
• Kundeekspedition
• Sørge for at butikken præsenterer sig indbydende
• Lageroptælling mm.

Udover de daglige opgaver forventes det, at du er en god kollega, der bidrager til fællesskabet og til at skabe en god atmosfære i butikken. Det er altafgørende, at du som person er ansvarsbevidst og fleksible med en positiv og smittende energi.

Stillingen er på ca. 8 timer/ugen fordelt på både hverdage og 
lørdage. Der vil være mulighed for ekstra timer i forbindelse med ferie og ekstra
travlhed. Opstart er hurtigst muligt eller efter aftale.

HVEM ER DU?

• Du må meget gerne have erfaring fra en lignende stilling, men det er vigtigere
for os, at du er passioneret og udadvendt.
• Dit hjerte banker for personlig service, og du går gerne nye veje for at give
dine kunder mere, end de forventer.
• Du kan bidrage til at gøre butikken visuelt indbydende og et rart sted at være.


LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?
Fortæl os hvorfor i en motiveret ansøgning, og send den sammen med foto og
cv til zonechef Camilla Friis på denne mail:
camilla.friis@groupechantelle.com
Vi afholder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Camilla
på 75 13 13 84.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-8 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Femilet A/S, Højbovej, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6027538

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet