Back office assistant/Intern sælger søges til stor virksomhed i Esbjerg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du bliver en del af et dynamisk team på 4 friske medarbejdere, som med godt humør, kompetence og engagement håndterer den daglige kontakt til virksomhedens kunder i hele verden, som består af virksomheder indenfor maskin-, mekanik- eller entreprenørbranchen. Produktet er reservedele, reparationer samt opbygning og montage af nye komponenter. 

 

Søg stillingen her


Arbejdsopgaver

  • Ordrehåndtering
  • Tilbudsgivning
  • Telefonsalgssupport overfor kunder og interne sælgere
  • Arbejde med både rutineprægede såvel som enkeltstående komplekse opgaver
  • Koordinering og opfølgning mellem salg, produktion, lager og kunder
  • Deltagelse i optimering af processerne
  • Øvrige forekommende opgaver


Faglige Kvalifikationer

  • Erfaring med hydraulik eller anden maskinteknisk baggrund – evt reservedelsbranche
  • Erfaring fra intern salgsfunktion
  • Rutineret IT-bruger og gerne XAL og MS Officepakken
  • Gode sprogkundskaber – specielt dansk og engelsk i skrift og tale – og gerne tysk, men ikke et krav


Personlige kvalifikationer

  • Engageret og med stor interesse for salg
  • Har lysten til at skabe relationer – og har erfaring med det fra tidligere job
  • Selvstændig og selvkørende og i stand til at finde løsninger for kunder
  • Gode kommunikationsevner i både tale og skrift
  • Sikre at kunderne får, hvad der er lovet
  • Rolig person med godt overblik – og som kan bevare roen i hektiske situationer


Særlige forhold

  • Ansættelse i en velkonsolideret virksomhed i en positiv udvikling
  • En god arbejdsplads med en flad organisation og uformel tone
  • Mulighed for personlig udvikling
  • God løn samt sundhedsforsikring og pension


Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, René Stegmann, gennem mail res@jobteam.dk mærket "RES-GEI-U16".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6033449

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet