BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Interesserer du dig for kvalitetssikring af den kommunale drift og administration på vejområdet, og har du samtidig et stærkt analytisk og administrativt gen, så er du måske den barselsvikar, vi står og mangler til en af landets førende kommunale entreprenørafdelinger.
Entreprenør er den kommunale driftsafdeling indenfor vej- og parkområdet i landets 6. største kommune, og vi skal bruge en dygtig kollega til vores team, der består af 8 selvstændige og kvalitetsbevidste medarbejdere med reference til entreprenørchefen.
Teamet, som du bliver en vigtig del af, varetager en bred vifte af opgaver, der understøtter og kvalitetssikrer den helhedsorienterede Driftsadministration med fokus på borgertilfredshed.
En vigtig opgave i teamet er derfor styring af borgerkontakten gennem dialog og involvering.
Dine arbejdsopgaver:
- Håndtering af borgerhenvendelser, der relaterer sig til vejdriften
- Tilsyn med og kvalitetssikring af vejdriften, f.eks. fritrum og vejafvanding
- Ad hoc-opgaver for ledelsen
- Ansvar for de offentlige toiletter, herunder kontraktstyring af ekstern entreprenør
- Udsendelse af stjernehøringer, indhentning af LER-oplysninger og
- Gravetilladelser
- Medvirke til årsplanlægning af driften
- GIS-arbejde
Vi stiller ikke krav om en specifik uddannelse, men vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse på minimum bachelor niveau. Erfaring med området er en fordel, men nyuddannede kan også komme i betragtning.
- Viden om og interesse for vejdrift
- Gode formuleringsevner såvel skriftligt som mundtligt
- Økonomisk forståelse
- Kendskab til vejloven og forvaltningsloven
- Ansvarsbevidst og selvstændig
- Positiv og udadvendt
- Struktureret og fleksibel
Vi tilbyder:
En stilling med stor berøringsflade og med afvekslende arbejdsopgaver, hvor du får mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.
En arbejdsplads, der er kendetegnet ved høj trivsel, gode kolleger og en uformel tone, hvor gensidig respekt er i højsædet. Vi prioriterer et godt arbejdsmiljø, og det er derfor vigtigt for os, at du engagerer dig i at bidrage til det sociale liv på en positiv måde.
Vi ønsker tiltrædelse pr. 1. december 2024.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge med fleks ordning.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter aftale om lokal løndannelse.
Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen. Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres.
Du kan læse mere om Esbjerg Kommune på www.esbjerg.dk, hvor du kan læse meget mere om de fantastiske muligheder i Esbjerg.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til entreprenørchef Dennis Hansen på tlf. 20492596.
Går du videre efter ansættelsessamtale, vil der blive indhentet referencer fra nuværende og/eller tidligere arbejdsgiver, hvis du fortsat er i betragtning til stillingen. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet reference.
Ansøgning og tiltrædelse
Ansøgningsfristen er søndag d. 13. oktober 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 43 2024.
Send din ansøgning elektronisk ved at klikke på "send ansøgning" nederst og vedhæft din ansøgning, CV og relevant dokument.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Esbjerg kommune, Vibevej 8, 6705 Esbjerg Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6115785