Er du en struktureret og selvstændig person med flair for både administrative opgaver og udviklingsprojekter? Trives du med at holde styr på detaljerne, samtidig med at du kan bidrage til at udvikle vores kundes virksomhed? Så er denne stilling noget for dig!
Vi søger en administrativ koordinator og projektleder, der både kan varetage en række daglige driftsopgaver og samtidig tage ansvar for at udvikle virksomhedens administrative systemer og processer.
Virksomheden er en handelsvirksomhed indenfor fødevarebranchen.
Arbejdsopgaver
- Indtastning af ordrer og kontakt med leverandører
- Kontrol af leverandørfakturaer
- Lagerafstemning, palleregnskab og emballageregnskab
- Koordinering og ensretning af etiketter til produkter
- Udvikling og implementering af administrative processer og systemer
- Udarbejdelse og vedligeholdelse af IT-politik, krisehåndteringspolitik mv.
- Håndtering af større projekter som GDPR, ESG og andre compliance-opgaver
Virksomheden arbejder i systemet Uniconta.
Faglige Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med administrative opgaver og gerne en projektlederrolle
- Har gode IT-færdigheder og gerne erfaring med systemudvikling og procesoptimering
- Trives med både rutineprægede opgaver samt strategisk udviklingsarbejde
Personlige kvalifikationer
- Struktureret og detaljeorienteret
- Trives med at håndtere mange opgaver samtidig og følge dem til dørs
- Serviceminded og god til at samarbejde med forskellige afdelinger
- Selvstændig, men også en holdspiller, der bidrager til fælles løsninger
Særlige forhold
- En alsidig stilling med stor variation i arbejdsopgaverne
- En uformel arbejdsplads med et lille, dedikeret team
- En virksomhed med et godt arbejdsmiljø og frihed under ansvar
- Mulighed for at præge egne arbejdsprocesser og bidrage til optimering
- Løn efter kvalifikationer
Ansøgning:
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Sarah Schelke, gennem mail kontor@jobteam.dk mærket SAS-DEK-U13.
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
Opret dig i vores system - Temponizer:
JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Bemærk, at oprettelse i systemet ikke er en direkte jobansøgning, men giver os mulighed for at kontakte dig, hvis vi får en relevant jobmulighed, der passer til dine kvalifikationer.
Klik her for at oprette dig.
Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende:
- Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
- Dine lønforventninger
- Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, , 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-04-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/94469b2a-83a8-4c4a-b688-cc8f2645b925