Vi søger DIG, der er super struktureret, fleksibel, positiv og ultra-serviceminded og som brænder for at skabe tilfredse kunder! Vil du være en vigtig samarbejdspartner for salgsstyrken og organistionen i øvrigt, når vi sammen sikrer, at vores varer leveres og vores kunder får den allerbedste service? Så er det NU du skal søge jobbet som Customer Service Representative ved Sports Connection | SKECHERS!
What’s in it for you?
Et spændende og afvekslende job i en stærk international koncern med dygtige kollegaer.
Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Et godt arbejdsmiljø med plads til gode idéer og rum til det hele menneske.
Personalegoder som massageordning, lækker kantine, personalekøb, m.m., samt en aktiv personaleforening.
Lønpakke bestående af funktionsløn, pensionsordning, sundhedsforsikring, m.m.
Dine opgaver vil inkludere:
Håndtering af skandinaviske ordrer, inkl. modtagelse, tastning, justering og forsendelseskoordinering.
Supportering af B2B kunder over tlf. og via email.
Intern support, primært for de nordiske sælgere, med bl.a. ordreindtastning ved deltagelse på messer i Norden.
Koordinering og kommunikation med de nordiske B2B kunder.
Div. ad hoc opgaver, markedsrelaterede og div.
Vi ønsker os:
En person, der med smil i stemmen nemt kan håndtere de travle dage med mange henvendelser, ligesom du nyder de dage indimellem hvor du finder roen til at dykke ned i opgaver og selv er dén, der indimellem proaktivt ringer ud til kunderne.
Derudover:
Har du erfaring med kundeservice eller salgssupport er det en fordel, men ikke et krav.
Er du forretningsorienteret og dedikeret til at opnå resultater.
Evner du at arbejde selvstændigt og sammen med teamet.
Har du gode kommunikationsevner på engelsk, samt norsk og/eller svensk.
Er det en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring fra branchen (sko, sport, mode).
Denne rolle involverer en bred kontaktflade internt mellem afdelinger og med kunder, så evnen til at samarbejde for at nå det samme mål er et absolut must.
Vi befinder os i et miljø med fuld fart og travlhed, og dermed også de forandringer, som kan følge i kølvandet på en virksomhed i rivende vækst. Dette kan f.eks. være skift i deadlines og prioriteter, ændringer i processer og systemer. Det er vigtigt, at du befinder dig godt i et miljø, hvor omstillinger og forandringer kan forekomme.
Med disse kvaliteter er vi overbeviste om, at du hurtigt formår at blive en betroet og vellidt medarbejder, som bidrager til at skabe og opretholde en positiv atmosfære og arbejdsmiljø hos Sports Connection | SKECHERS med dit vindende sind!
Vi ønsker, at den rette kandidat kan starte hurtigst muligt. Vi holder stillingen åben, indtil vi har fundet den rette kandidat. Opslaget kan derfor blive lukket før tid, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Customer Service Manager på mail: pernille.morch@skechers.com
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sports Connection Aps, Kvaglundvej, 6705 Esbjerg Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6140459