BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at opbygge en ny afdeling med en allerede eksisterende stor kundeportefølje? Er du uddannet Låsesmed, og har du flair for administrative opgaver? Og har du lyst til at være en del af en spændende virksomhed i vækst, hvor du får indflydelse og kommer helt tæt på kunderne i et nyt område?
I Sera Låse & Sikring ApS skaber vi tryghed for vores kunder. Det gør vi ved at være specialister i skræddersyede sikringsløsninger på alle niveauer, og vi gør det med succes. Vi oplever en stigende efterspørgsel på vores sikringsløsninger i hele Danmark, og derfor prioriterer vi nu at etablere endnu en afdeling i Esbjerg, hvor du får mulighed for at kombinere låsearbejde med at stå i spidsen for driften.
Du gør en forskel og er med til at styrke vores vækst
Du får en central rolle i at sikre den daglige drift og i at skabe gode kunderelationer. Med god sparring fra dine lederkolleger i Glostrup driver du vores kontor med tilhørende attraktive butikslokaler på Sædding Strandvej Esbjerg. Afdelingen i Esbjerg vil også have en udførende Låsesmed – og med tiden vil du få flere kolleger i området. Din arbejdsdag vil primært bestå af:
-
Administrative opgaver bl.a. udarbejde og følge op på tilbud
-
Håndtering af kontakt til eksisterende kunder
-
Etablering af nye låseinstallationer samt vedligehold og service på eksisterende låseinstallationer
-
Rådgivning og instruktion til vores kunder
Du veksler mellem at løse administrative opgaver på kontoret og i butikken, samt udførsel af låsearbejde; sidstnævnte vil udgøre omkring 80% af din arbejdstid. I din administrative rolle har du stor kundekontakt, så det er vigtigt, at det falder dig naturligt at være samarbejds- og løsningsorienteret.
Tryghed skaber overskud – også for dig
For at sikre din succes i jobbet forestiller vi os, at du er uddannet Låsesmed, og at du har erfaring inden for sikringsbranchen. Herudover lægger vi vægt på, at du:
-
Er serviceminded, kvalitetsbevidst og kan strukturere din hverdag
-
Kan fremvise kørekort og straffeattest
-
Gerne har erfaring med håndtering af administrative opgaver – dette er dog ikke et krav
Vi investerer i dig og tilbyder
Et job med indflydelse, fleksibilitet og et stærkt kollegafællesskab. Vi investerer løbende i vores medarbejdere, og da vi er en del af en større koncern, åbner det for at følge de faglige og personlige udviklingsområder, som giver mening for dig og for virksomheden.
Vi tilbyder en firmabil og en god fast løn efter kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Efter et halvt års ansættelse tilbyder vi dig at overgå til en kontrakt på funktionærlignende vilkår.
Er du på udkig efter bopæl tættere på din nye arbejdsplads, stiller vi gerne lejlighed til rådighed for dig med attraktive beliggenhed ved stranden i cykelafstand til Esbjerg centrum.
Interesseret? Lad os starte dialogen
Vi afholder dog løbende samtaler, så tøv ikke med at sende dit CV med en kort motiveret tekst i toppen.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ejer Kim Munch på tlf. 31 17 07 44.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Egsgaard Organisation & Ledelse, Auktionsgade, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6058650