BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som IT-supporter er din primære opgave at hjælpe kunder med deres udfordringer, problemstillinger og ønsker inden for software support.
Dette sker primært via telefonisk og skriftlig software support af kommunale kunder, hvor du dagligt assisterer dem med deres problemer, præcis når de opstår. I forbindelse med supporten, vil du skulle håndtere mere komplekse supportsager, når dette er nødvendigt, eller eskalere vedvarende problemstillinger videre til teamets systemkonsulenter.
Er det dig vi søger og kan du starte hurtigt? 👉Klik her og søg stillingen👈
Arbejdsopgaver
- Telefonisk og skriftlig software support til kommunale kunder.
- Håndtering af komplekse supportsager og eskalering efter behov.
- Udarbejdelse og forbedring af vejledninger og undervisningsmateriale.
- Test af systemfunktionalitet før nye softwareversioner.
- Administrative opgaver som kontaktoplysninger og kursusmateriale.
Faglige Kvalifikationer
- Baggrund som IT supporter eller ligenede i 4 år min.
- Stærke kommunikationsevner (skriftligt og mundtligt).
- Tålmodighed, nysgerrighed og ansvarsbevidsthed.
- Initiativrig og detaljeorienteret.
- Sprog: Dansk i tale og skrift.
Personlige kvalifikationer
- Brænder for at hjælpe andre og trives med daglig telefonisk kontakt
Særlige forhold
- Fast stilling
- 37 timer pr.uge
- Mulighed for hjemmearbejdsdage
Ansøgning
Opret dig i vores system - Temponizer:
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6090570