BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du i gang med at uddanne dig til IT-supporter? Er du energisk, frisk på nye udfordringer og hurtig til at forstå tekniske problemstillinger? Og er du klar på at yde dit bedste for at give studerende og medarbejdere på SDU den bedste service?
Så er du måske vores nye IT-supportelev!
SDU IT består af afdelingerne IT-operations og IT-help, der i fællesskab varetager den daglige drift og support af IT-løsninger på SDU. SDU IT arbejder sammen med SDU’s øvrige digitale organisation efter 5 pejlemærker:
Brugercentreret, responsiv, sammenhængende, kompetencebevidst og robust fundament.
Dine arbejdsopgaver vil have sit fokus på at hjælpe medarbejdere og studerende på SDU, gennem en brugercentreret og professionel tilgang til support, hvor brugeren oplever hurtig og sammenhængende problemløsning og vejledning.
Her kommer du ind i billedet. Vi søger nemlig en IT-supportelev til vores team i Esbjerg, og vi vil gerne høre fra dig!
I din ansøgning vil vi gerne kunne læse
- Du er udadvendt, serviceminded og kan lide at arbejde sammen med andre
- Du er klar på nye udfordringer og du er ikke bange for at spørge om hjælp
- Du er fyldt med energi og lyst til at yde dit bedste for at give medarbejdere og studerende den bedste service
- Du er teknisk nysgerrig og har lyst til at lære nyt
- Du er et ordensmenneske der arbejder struktureret med dine arbejdsopgaver
- Du kan følge regler og procedurer, og du kan hurtigt sætte dig ind i og forstå tekniske problemstillinger
- Du er velformuleret og kan supportere på dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt. (Vores primære sprog er dansk)
Vi tilbyder en arbejdsplads med
- Gode kollegaer med stor faglig viden, gode sociale relationer og en hverdag med humor og højt til loftet
- En afvekslende arbejdsdag
- Arbejdsopgaver inden for: on-site support, support til brugere i vores skranke og fjernsupport ved hjælp af remote-control værktøjer
- Generel support og vejledning til ansatte og studerende
- Stor variation i opgaver, hvor både dine tekniske kvalifikationer og dine evner til at kommunikere på en god og konstruktiv måde, kommer i spil og udvikles
- Opgaver med klargøring og installation af nye klienter, samt deltage i fejldiagnosticering og udbedring af IT-udstyr
Udover de til tider travle dage på arbejde, vægter vi fællesskabet og hyggen højt, derfor er vi glade for initiativ til sociale tiltag, udenfor arbejdstiden. Og så håber vi også, du vil opleve, at vi tager din trivsel og uddannelse seriøst og ruster dig til en fremtidig karriere som IT-professionel.
Vi glæder os til at byde dig velkommen ombord på teamet!
Du kan læse mere om SDU IT her
For at komme i betragtning til stillingen, skal du være i gang med, eller have afsluttet grundforløbet.
Stillingen har tjenestested på Syddansk Universitet i Esbjerg.
Ansøgningsfrist: 9. juni 2024 kl. 23.59.
Ansættelsessamtaler afholdes: uge 25 i Esbjerg.
Forventet starttidspunkt: 1. august 2024.
Spørgsmål til stillingen kan rettes til:
Jesper Jensen
IT-supporter
Tlf. 6550 1542
Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.
Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF format.
Følgebrev og CV må max. fylde 5 Mb.
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.
Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Syddansk Universitet, Degnevej, 6705 Esbjerg Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6055190