Bliv en uundværlig del af vores effektive afdeling som Sagssupporter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sikkerhedsstyrelsen har travlt med at registrere produkter, bl.a. e-cigaretter og tobak, samt godkende autorisationer til virksomheder og fagligt ansvarlige. Vi spejder konstant efter muligheder for at optimere vores arbejdsprocesser og det vil vi gerne have din hjælp til.

Når man er ansat hos Sikkerhedsstyrelsen, har man glæde af

  • Dygtige engagerede kollegaer
  • En fremragende udsigt
  • Mulighed for fleksibilitet i arbejdstiden, herunder hjemmearbejde, så du kan få en bedre balance mellem arbejdsliv og privatliv.
  • Vi lægger også vægt på gode kantineforhold, da vi ved, at det har indflydelse på vores medarbejderes velvære og trivsel.
  • Gode pensionsvilkår, omsorgsdage og barns 1. og 2. sygedag er en naturlig del af vores samlede lønpakke
Opgaverne du vil skulle arbejde med
Du kommer til at få fingrene i administrativt arbejde og sagsbehandling på flere af vores fagområder. Så selv om vi ikke forventer, at du besidder vores specialisters tekniske indsigt, skal du være klar på at kaste dig ud i arbejdet med stor energi.

Du bliver en del af et team på 7 kollegaer i afdelingen Godkendelser. Vi samarbejder på tværs – både i egen afdeling, men også i hele Sikkerhedsstyrelsen.

Du vil primært arbejde med sagsbehandling i forbindelse med registrering og godkendelser inden for fagområdet med e-cigaretter og tobak samt godkende autorisationer til virksomheder og fagligt ansvarlige.

Du vil også få interne ad hoc opgaver, der på den lange bane gør processer smidigere og får samarbejdet i vores organisation til at rykke fra fjerde til femte gear. Du indgår i projekter, der skal bringe os et skridt tættere på at realisere styrelsens strategiske mål.

Du er den rette sagssupporter, hvis du kan sætte flueben ved disse kompetencer:

  • Din struktur og effektivitet imponerer dine kolleger. Dine kolleger sætter pris på, at ’du får tingene gjort’, for vi stoler på dit overblik, din strukturerede tilgang og din evne til at overholde deadlines, når to-do listen er blevet alenlang.
  • Din evne til samarbejde og dialog skinner igennem. Vi glæder os til at du bliver en del af afdelingen Godkendelser og til at nyde godt af din evne til at pleje relationer. Du får en stor berøringsflade internt. Den er i spil når du er i dialog vores fagspecialister eller deltager i nogle af vores udviklingsprojekter.
  • Du ser forbedringspotentialer i selv de mest fastgroede vaner. Du kommer ind i en organisation, hvor processer og arbejdsgange er kortlagt, som var de den danske vestkyst. Alligevel spotter du steder, hvor vi kan optimere, så systemer og processer fremadrettet bliver moderniseret og forenklet yderligere – og så sikkerhed bliver endnu mere ukompliceret for virksomheder og forbrugere.
Derudover forestiller vi os, at du:

  • Har en uddannelse i fx offentlig administration, som kontorassistent, professionsbachelor eller lignende
  • Kendskab til det offentlige samt forvaltningsloven er en fordel
  • Har erfaring med projektdeltagelse, planlægning og sagsbehandling
  • Er en erfaren bruger af Microsoft Office-pakken og navigerer hjemmevant i specielt Excel og Word – men også let kan sætte dig ind i de it-systemer, vi bruger til sagsbehandling.
Sådan ansøger du

Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer via knappen til højre i opslaget senest onsdag den 25. oktober 2023 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt start uge 44.

Vi håber at du kan starte hos os d. 1. januar 2024. Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicekontorchef Evy Boe Madsen på telefon 25 10 39 23.

I Erhvervsministeriet tror vi på, at et inkluderende, mangfoldigt arbejdsmiljø styrker opgaveløsningen. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og lige muligheder for alle vores jobansøgere. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset alder, køn, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold.





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sikkerhedsstyrelsen, Esbjerg Brygge, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5915032

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet