Bliv teamleder for kundeservice hos Valsemøllen og skab gode oplevelser for kunder og kollegaer

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du holde mange bolde i luften samtidig med at du giver kunder og kollegaer en god oplevelse?

Til vores kundeserviceteamet søger vi en dygtig, engageret og empatisk teamleder. Som teamleder vil du være ansvarlig for at sikre gode kundeserviceoplevelser og motivere dit team til at levere høj kvalitet i alle interaktioner. Du vil referere til vores Salgs- og Marketingdirektør.

Som teamleder for kundeservice bliver du en del af et dynamisk team på fire dygtige og motiverede medarbejdere, der med engagement håndterer ordre og den daglige kontakt til vores kunder, som består af store og små bagere fra hele landet, foodservice, detailhandel og industri.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Ledelse og koordinering af arbejdsopgaverne i teamet
  • Koordinering og opfølgning mellem salg, produktion, lager og kunder
  • Ordrebehandling og opfølgning
  • Daglig kontakt med danske og udenlandske kunder
  • Fakturering og bestilling af transporter
  • Planlægning af arbejdstid og ferie for teamet
  • Løbende forbedringer af bla. ordre flow i samarbejde med øvrige afdelinger
  • Øvrige forekommende ad-hoc opgaver

Vi forventer, at du:

  • Du erfaring med ledelse/koordinering af et kundeserviceteam
  • Har du erfaring indenfor fødevarebranchen - fast moving consumer goods - vil det være en fordel
  • Du har en relevant uddannelse indenfor spedition eller handel
  • Har evnen til at motivere teamet til at opnå deres bedste
  • Er fleksibel og har evnen til at træffe hurtige beslutninger
  • Har erfaring med brug af Microsoft Office-pakken og gerne til Navision/BC 365

 Vi tilbyder:

  • En spændende og udfordrende stilling med mulighed for at påvirke teamets succes
  • En meget velkonsolideret virksomhed i vækst med et godt arbejdsmiljø og en uformel tone
  • Mulighed for faglig udvikling og løbende uddannelse
  • Konkurrencedygtig løn, sundheds- og tandlægeforsikring

Tiltrædelse: Snarest muligt. Ansøgning og CV sendes til hr@valsemollen.dk mærket Teamleder Kundeservice.  Bemærk, at vi løbende indkalder ansøgere til samtale og lukker annoncen når den rette er fundet, så vi modtager gerne din ansøgning hurtigst muligt.

 

Om Valsemøllen A/S

Valsemøllen er Danmarks førende mølle og har eksisteret siden 1899. I dag udvikler, formaler og sælger vi mel, gryn, bageblandinger, handelsvarer, frø og kerner m.m. på egne møller i Esbjerg, Køge og Svendborg til alt fra bagerier, storkøkkener, detailhandelen, bageriindustrien og eksport. Valsemøllen er FSSC-certificeret og beskæftiger i alt 160 medarbejdere. Vi er ca. 90 medarbejdere på vores mølle og hovedkontor i Esbjerg.

Læs mere på www.valsemollen.com

Valsemøllen A/S •  Havnegade 58  •  6700 Esbjerg

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

VALSEMØLLEN AF 1899 A/S, Havnegade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6140653

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet