BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til at varetage en bred vifte af regnskabsmæssige opgaver for vores kunde. Den ideelle kandidat vil være ansvarlig for at sikre, at deres finansielle transaktioner registreres korrekt, og at deres regnskabsmæssige processer kører glat og effektivt. Virksomheden oplever vækst og har derfor brug for en ekstra medarbejder til at indgå i deres økonomiske team. Du skal derfor være klar på at kunne tage ansvar og arbejde selvstændigt.
Lidt om virksomheden:
De leverer pumper og motorer, som er meget udbredt i flere industrisektorer såsom kraner, maskiner, tog, byggematerialer/værktøj, bilindustri, lastbiler, offshore, maskinproduktion og mange andre områder. Virksomheden har et dedikeret og kompetent team af ingeniører og teknikere, der sikrer, at alle deres projekter udføres med høj kvalitet og professionalisme. De arbejder tæt sammen med kunderne for at forstå deres behov og skræddersy løsninger, der passer til deres specifikke krav.
Søg stillingen her:
Arbejdsopgaver
- Håndterer den generelle bogføring og regnskabsmæssige opgaver
- Forestå den daglige bogføring
- Forestå udbetalinger og sikrer, at alle transaktioner er korrekt registreret
- Foretage afstemninger af alle konti
- Fakturering
- Håndtere momsafstemninger og indberetninger
- Udarbejdelse af periode- og årsregnskaber
- Bidrage til budgettering og økonomisk rapportering
Faglige Kvalifikationer
- Minimum 5 års erfaring som bogholder
- Solid erfaring med bogføring og regnskabsprincippper
- Erfaring med brug af økonomisystemet XAL
- Sprog: Dansk - Krav; Tysk - vil være en fordel
Personlige kvalifikationer
Du er/har
- Evnen til at arbejde selvstændigt og er meget selvigangsættende
- Struktureret med opmærksomhed på detaljer
- Stærke analytiske og problemløsende evner
- Gode kommunikationsevner og evner til at samarbejde på tværs af afdelinger
- Lysten til udviklingen – og på sigt blive ansvarlig for afdelingen
Særlige forhold
- En spændende stilling i en dynamisk virksomhed med en solid økonomi
- Mulighed for personlig og faglig udvikling
- Indgå i et godt arbejdsmiljø
- Attraktiv lønpakke og goder svarende til dine kvalifikationer
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, René Stegmann, gennem mail res@jobteam.dk mærket "RES-GEB-U15".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032110