BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
HARCO Heavy Lifting søger en dygtig og engageret kollega til bogholderiet.
Som bogholder hos HARCO Heavy Lifting vil du få en spændende stilling i en uformel og innovativ virksomhed. Vi er inde i en fase med stor vækst, derfor er fleksibilitet og samarbejde på tværs af virksomheden afgørende for succes.
Vi søger en person, der naturligt kan engagere sig i opgaver på tværs af afdelingerne. Det er vigtigt, at du er vedholdende, struktureret og fokuseret på at afsluttet påbegyndte opgaver. Derudover er du detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget arbejde samtidig med, at du har en interesse i at udvikle og optimere inden for dit fagområde. Og så har du selvfølgelig en positiv indstilling til alle udfordringer.
Dine primære ansvarsområder vil være:
- Løbende bogføring
- Debitor-, kreditor- og finansbogholderi
- Lønadministration
- Hensættelser, periodisering og afstemninger
- Indberetninger til offentlige myndigheder
- Vedligeholdelse af stamdata
- Diverse ad hoc-opgaver, herunder blandt andet telefonsupport
Vi forestiller os, at du:
- Erfaring fra en lignende stilling, gerne i en produktionsvirksomhed
- Har relevant uddannelse inden for økonomi, regnskab, bogholderi eller revision
- Har god IT-forståelse og interesse, gerne med kendskab til Uniconta
- Behersker dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt
- Arbejder sikkert i Excel
Hvad kan vi tilbyde:
Hos HARCO Heavy Lifting arbejder vi ud fra princippet om frihed under ansvar. Efter indkøringsperioden vil der være mulighed for hybridarbejde, hvor vi hjælper med udstyr til en hjemmearbejdsplads. Vi tilbyder også fleksibilitet i arbejdstiden, så længe deadlines overholdes og arbejdet udføres med den nødvendige kvalitet. Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn baseret på dine kvalifikationer, inklusiv pensionsordning og sundhedsforsikring. Der er en frokostordning på arbejdspladsen, og der er tale om en fuldtidsstilling.
Om HARCO Heavy Lifting:
HARCO Heavy Lifting A/S blev stiftet i 2020 og er i dag en førende virksomhed inden for rådgivning, projekter og serviceopgaver relateret til offshore- og vindsegmentet. Vi er en virksomhed i rivende udvikling og har modtaget anerkendelser og nomineringer, der understreger vores potentiale for yderligere vækst. Vi beskæftiger ca. 45 medarbejdere og servicerer nogle af verdens førende brands inden for havvindmøller.
Interesseret?
Send din ansøgning og dit CV via ansøgningsknappen hurtigst muligt. Vi behandler alle ansøgninger løbende og fortroligt. Stillingen vil blive besat, så snart vi finder den rette kandidat.
Har du spørgsmål til din kommende stilling, er du meget velkommen til at kontakte Financial Controller Mari-Ann Dybdal på telefon +45 4070 5269.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TALENTO ApS, Høsterkøb Byvej, 2970 Hørsholm
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://applicant.hitalento.com/position/441e449e-599e-4fc6-bf77-2a7d01a5542a?cpid=658
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849386