Callcentermedarbejder - Studerende

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til at supplere telefonbetjeningen på vores kørselskontor, søger vi snarest en
medarbejder.

Du vil blive en del af et team på for tiden 15 personer på centralen. På kørselskontoret
er vi 1-3 personer på arbejde af gangen, der tager mod vognbestillinger, og til tider kan
det godt være hektisk. Bestillingskontoret har døgnåbent, og vi søger en medarbejder,
der har mulighed for og lyst til at arbejde fredag og lørdag aften/nat, typisk i tidsrummet
20-06.
Vi arbejder efter en rullende 6 ugers vagtplan, og vi søger en medarbejder, der er
indstillet på at arbejde 3-4 weekender i løbet af 6 uger. Herudover vil der være ekstra
vagter i forbindelse med helligdage og specielle arrangementer, typisk større koncerter,
jul og påske. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid vil være 5-6 timer.
Det er vigtigt, at du er service og kundeorienteret.

Derudover lægger vi vægt på at du:

  • Kan bevare roen, selv om arbejdet til tider kan være hektisk.
  • Er god til at arbejde struktureret, samtidig med at du er fleksibel.
  • Har erfaring med og forståelse for EDB.
  • Har en god telefonstemme og er i stand til at kommunikere på engelsk.
  • Er mødestabil.
  • Er en god kollega.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (0-12 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Esbjerg Taxa Kørselskontor A/S, Lillebæltsvej, 6715 Esbjerg N

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6016137

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet