BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du udvikle en skalerbar og konkurrencedygtig Supply Chain, hvor kvalitet, fleksibilitet og bæredygtighed spiller en helt central rolle? Så er du muligvis vores nye COO.
Blika A/S har sat de strategiske sejl til en spændende rejse, som har til formål at forløse virksomhedens potentiale. Vores strategiplan TakeControl sætter rammen for rejsen og vi søger derfor en dedikeret COO, der sammen med virksomhedens CEO skal sikre, at virksomheden gradvist transformeres fra producent af industrielle møbler til markedsledende leverandør af unikke opbevaringsløsninger.
Om stillingen
Som COO vil du have det overordnede ansvar for de primære driftsaktiviteter, på tværs af virksomhedens tre selskaber i Danmark, Sverige og Tjekkiet. Du vil indtræde i virksomhedens direktion og sammen med den øvrige ledergruppe sikre udviklingen af en effektiv og konkurrencedygtig Supply Chain, som understøtter vores ambitioner indenfor ESG-området.
Stillingen har reference til vores CEO og du får i høj grad mulighed for selv at påvirke stillingens indhold. Vi har selvfølgelig forberedt os grundigt, så forudsætningerne for succes i stillingen er på plads. Vi ser dine vigtigste ansvarsområder:
- Drift: Lede og optimere virksomhedens daglige drift, med henblik på at sikre kvalitet i alle leverancer.
- Supply Chain: Udvikle og implementere en konkurrencedygtig Supply Chain-strategi, der sikrer effektiv forsyning, produktion og lagerstyring.
- ESG: Udvikle og implementere virksomhedens ESG-strategi med henblik på at sikre bæredygtig og ansvarlig virksomhedsadfærd.
- Finans: I samspil med virksomhedens økonomifunktioner, overvåge og styre virksomhedens økonomiske performance, herunder budgettering, rapportering og finansiel planlægning.
- Strategisk Udvikling: Ansvar for virksomhedens strategiske udviklingsaktiviteter og sikre udvikling af driftsstrategier, der understøtter virksomhedens overordnede strategiske ambitioner og mål.
- Ledelse: Lede og udvikle kompetente teams, med henblik på at fremme vores identitet OneBlika.
- Interne Processer: Udvikle, optimere og implementere processer og systemer, der understøtter virksomhedens strategiske ambitioner.
Du skal være indstillet på at stillingen indebærer en del rejseaktivitet imellem virksomhedens selskaber.
En ansvarlig, løsningsorienteret og udadvendt holdspiller!
I Blika lægger vi stor vægt på at vores medarbejdere har det rette mindset, som understøtter virksomhedens helt egen identitet ”OneBlika”. Det betyder kort og godt at man er en proaktiv holdspiller, som evner at udvise gensidig respekt for fællesskabet og altid for Blika’ bedste. Vi ser gerne at den ideelle kandidat har følgende kvalifikationer og erfaring:
- Du har dokumenteret erfaring fra en vækstorienteret SMV, som COO eller i en tilsvarende lederrolle.
- Du har stor erfaring med budgettering og økonomisk rapportering.
- Du har indgående kendskab til Supply Chain management og optimering.
- Du har kendskab til ESG og evner at omsætte den til værdiskabende initiativer og aktiviteter
- Du har evnen til at tænke strategisk og agere operationelt samt en god og logisk forretningssans.
- Du har fremragende ledelses- og kommunikationsevner, med evnen til at motivere og lede teams.
- Du har erfaring med forandringsledelse og implementering af procesforbedringer.
- Du har en relevant akademisk uddannelse inden for Supply Chain, business administration, økonomi eller lignende.
- Du begår dig på dansk og engelsk i både skrift og tale.
- Du har et godt humør og en stor passion for at arbejde med drift og udvikling!
Vi tilbyder
I Blika er vi dedikerede til at skabe kvalitetsbevidste, fleksible og bæredygtige opbevaringsløsninger, der løser vores kunders behov. Som COO bliver du en væsentlig del af den ambition og du får mulighed for at definere og forme vores fremtidige Supply Chain.
Vi tilbyder en udfordrende stilling i en ambitiøs og dynamisk virksomhed, der anerkender at virksomhedens vigtigste aktiv er medarbejderne. Derudover kan vi tilbyde en konkurrencedygtig lønpakke samt gode udviklingsmuligheder.
Er du klar til at tage det strategisk ansvaret for Blika’ operationelle aktiviteter? Så kontakte Aksel Uglvig Jensen, Skelmose, på tlf. 40 84 01 33. CV eller LinkedIn-profil kan sendes til Aksel Uglvig Jensen her.
Henvendelser vil blive behandlet løbende.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Ansøgningsfrist: Ultimo august 2024 - Vi indkalder løbende til samtaler.
Fleksible opbevaringsløsning, der holder!
Hos Blika sætter vi kvalitet øverst på dagsordenen i jagten på at skabe gode kundeoplevelser... Det er vores mål og midlet er fleksible opbevaringsløsninger der holder!
Vi har mere end 75 års erfaring i at udvikle og egenproducere fleksible kvalitetsløsninger indenfor opbevaring, som sikrer en ryddelig, overskuelig og tryg arbejdsplads. Den viden og knowhow stiller vi til jeres rådighed, så I får den opbevaringsløsning, der passer præcist til jeres behov – uanset om det gælder opbevaring af værktøj, materialer, overtøj eller noget helt andet. Vi deler gerne ud af vores viden og erfaring og kan rådgive om de fleste løsninger – men vi går bare ikke på kompromis med kvaliteten.
Det kan godt være at vores værkstedsvogne og garderobeskabe er firkantede, men det er vi bestemt ikke. For os handler kvalitet og fleksibilitet om den service vi yder. Når I samarbejder med Blika, så handler det om totaloplevelsen og I må gerne forvente lidt mere af det hele.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skelmose ApS, Porsholtparken, 6740 Bramming
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079652