BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
- Kan du holde hovedet koldt og bevare overblikket i udfordrende situationer?
- Har du fokus på kundetilfredshed, og forstår at sætte dig i kundens sted?
- Kan du se dig selv i en rolle, hvor du har både praktiske og administrative opgaver?
- Evner du at levere enestående kundeservice, udarbejde tilbud til kunder og samtidig lede og fordele opgaver til dit team?
For vores samarbejdspartner inden for skadesservice søger vi lige nu en skadeleder, som kan nikke genkendende til ovenstående. - Har du erfaring fra branchen, eller fra stilling med lignende arbejdsopgaver er det klart en fordel, men din baggrund kan være mange!
Arbejdsopgaver:
- Besigtigelse af skader, omfangsvurdering og sagsstyring herunder;
- Vurdering af skadesomfang
- Igangsættelse af nødvendige tiltag
- Rapportering, styring af sager og registrering af dokumenter i div. IT-systemer
- Tilsyn med sager
- Prisberegning og afgive tilbud på sager
- Sikre god kommunikation mellem taksator og forsikringstager, samt optimal drift og sagsstyring
Yderligere er du indstillet på at blive en del af en vagtordning, som håndterer forsikringssager 24/7. Lejlighedsvis er der også brug for du hjælper med udførslen af div. arbejdsopgaver.
Dine kvalifikationer:
- Du trives i et job med højt tempo og en stor kontaktflade
- Du arbejder struktureret og resultatorienteret, med kunden i højsædet
- Du har flair for at arbejde med IT, og nemt ved at sætte dig ind i nye systemer og processer
- Har du kendskab til Navision og Scalepoint er det en fordel, men ikke et krav
- Du har kørekort B
- Du skal kunne vise din straffeattest
- Det er vigtigt du skriver og taler flydende dansk, pga. sikkerhedsforhold i og udenfor virksomheden
Virksomheden tilbyder:
- Et uformelt og sikkert arbejdsmiljø, med en god og konstruktiv ledelse
- Løbende kompetenceudvikling og uddannelse
- Gode ansættelsesforhold, bl.a. med bil og sundhedsordning
Vores samarbejdspartner sørger selvfølgelig for et godt introforløb, hvor du bliver introduceret til alt fra kunder til sagsstyring og div. Systemer du skal arbejde i, så du bliver klædt godt på til dine arbejdsopgaver.
Lyder ovenstående, som noget for dig, så klik på knappen "søg stilling" - Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Yderligere oplysninger om virksomheden vil blive delt med kandidater, der inviteres til samtale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Thorn Vikar & Rekruttering A/S, Niels Bohrs Vej, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988927