BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi er en mellemstor virksomhed i rivende udvikling. Vi søger en allround bogholderiansvarlig, der kan stå i spidsen for vores finans & bogholderi.
Du bliver en del af et mindre team, du har assistance til det daglige arbejde med løn og fakturering, hvor du refererer til direktøren. Du tilbydes et job med stor frihed og kan se frem til en dynamisk hverdag med mange forskellige opgaver, og derfor skal du kunne arbejde med mange bolde i luften på tværs af organisationen.
Du vil i dagligdagen arbejde i en afslappet atmosfære, hvor alle bidrager til den gode stemning i et professionelt miljø.
Dine arbejdsopgaver omfatter:
- Bogføring og afstemninger af finans-, debitor- og kreditor
- Fakturering og løbende opfølgning af debitorer
- Bank afstemning, herunder mastercard og rejsebilag
- Månedsregnskab, periodisering og afstemning af balancen
- Indberetninger til myndigheder og momsangivelser
- Hjælp til udarbejdelse af årsregnskaber i tæt samarbejde med revisor
- Lønkørsel og afstemning af e-indkomst
- Budgetter
- Administrator af virk.dk og e-boks
Vi bruger e-conomic, Visma Dataløn, Intempus, Acubiz og Officepakken. Vores digitalisering er fortsat under udvikling.
Om dig:
Du er en ansvarsbevidst og selvkørende person, som er klar til at tage ejerskab over dine arbejdsopgaver. Du arbejder systematisk og detaljeorienteret. Som person er du engageret og motiveret for dit fag og ønsker at bidrage til helheden, ligesom du naturligt ønsker at udvikle dig og lære mere. Det er afgørende, at du arbejder struktureret med et stærkt overblik. Du evner at optimere processer både inden for økonomi og i administrationen.
Du drives af et åbent og tillidsfuldt samarbejde, hvor alle bidrager - såvel fagligt som kollegialt. Du er serviceminded, forandringsvillig og er en teamplayer, der ser muligheder fremfor begrænsninger.
Du har:
- erfaring fra lignende stilling og er opdateret på regler og krav inden for faget
- erfaring med e-conomic og gerne med kendskab til projektstyring
- en uddannelse inden for økonomi
- gode IT-færdigheder
- gode færdigheder i dansk skrift og tale, samt engelsk på et rimeligt niveau
Du tilbydes:
En fuldtidsstilling, hvor du bliver en del af et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med rige muligheder for udvikling. Der er også plads til grin og godt samarbejde. Ud over gode kollegaer tilbyder vi en løn, der svarer til dine kvalifikationer inkl. pension, sundhedsforsikring mv.
Du får IT mv stillet til rådighed for din hjemmearbejdsplads. Vores regnskab er fuldt digitalt, så du kan lejlighedsvis arbejde hjemmefra.
Venligst upload din ansøgning via formen på www.ce-tec.dk.
Vi holder løbende samtaler og ser frem til at høre fra dig.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Carl Ejner Andersen på cea@ce-tec.dk eller 24421507.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
CE-TEC A/S, Kirkegade, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6026437