BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig og engageret Teknisk Indkøbsmedarbjeder til at varetage ordreudførsel, indkøb af tekniske dele samt opretholdelse af deres leverandørsamarbejde.
Den rette kandidat vil være ansvarlig for at sikre, at alle indkøbte dele og komponenter opfylder til kvalitetsstandarder og leveringstidsrammer.
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Michelle Jensen, gennem mail mgj@jobteam.dk mærket "MGJ-AEI-U18".
Arbejdsopgaver
- Udførsel af ordre samt
- Kontrol af fakturaer i forhold til aftalte priser og vilkår
- sikring af rettidig levering
- Indkøb af tekniske dele og komponenter fra et bredt udvalg af leverandører
- Opsøgning og udvikling af nye leverandørsamarbejder
Faglige Kvalifikationer
- Erfaring med ordrebehandling og indkøb af tekniske produkter
- Evne til at kommunikere flydende på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
- Grundlæggende forståelse for tekniske specifikationer og produktdetaljer
- Stærke forhandlings- og kommunikationsevner
Særlige forhold
- Varighed: Foreløbig 6 måneder, mulighed for forlængelse
- Arbejdstid: Fuldtid
- Opstart hurtigt
Ansøgning:
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail mgj@jobteam.dk mærket "MGJ-AEI-U18".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6040005