Intern sælger/indkøber

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Salg - Indkøb - Teknisk assistance

O&J Energy A/S er et af Danmarks største elektromekaniske værksteder med service- og reparations-aktiviteter i ind- og udland. Virksomheden udgør et af Olesen & Jensen A/S mange forretningsområder,
der understøtter energi- og installationsbranchen og du bliver en del af en moderne og udviklingsorienteret virksomhed med fokus på kvalitet, teknologi, sikkerhed, kompetencer og trivsel. Virksomheden har en velfungerende personaleforening.

Lyst til at arbejde med tekniske produkter

Da vores interne sælger/indkøber har forrygende travlt, søger vi en person til at assistere og udvide denne del på vores elektromekaniske værksted. Din rolle bliver, at yde teknisk rådgivning, salg og indkøb gennem god kundeservice pr. telefon og e-mail til en bred vifte at nationale og internationale kunder. Du indkøber reservedele til vores tekniker og montører og følger op på leveringsterminer, så vores leveringstider overholdes.

Afdelingen reparerer og servicerer udstyr for bl.a. marine-, olie & gas-, biogas-, forsyning-, industri- og vindbranchen og er kendetegnet ved høj anciennitet med stærke kompetencer og et udviklingsorienteret mindset.
Du kan se mere om forretningen og afdelingen her: https://www.oj-energy.dk/da/

Sådan får du succes

For at få succes i jobbet, er det overordnede succeskriterie, at du brænder for kunderne og sætter stor stolthed i at levere de bedste løsninger til både vores kunder og vores teknikere gennem den gode service.

Vi forestiller os, at du har erfaring inden for salg og kundekontakt. Det er et stort plus hvis du har en baggrund inden for den elektromekaniske branchen, fx en handelsuddannelse fra grossistleddet eller en baggrund som elektriker, elektromekaniker eller elinstallatør, som du evt. har suppleret med erfaring fra et salgskontor.

Som vores nye kollega er du pålidelig og engageret i et travlt arbejdsmiljø og agerer altid serviceorienteret over for såvel kunder som kolleger. Du har et godt kendskab til Office-pakken.
Erfaring med Navision vil være en fordel, men det er ikke et krav.

Dine kvalifikationer

- god til at holde og skabe overblik.

- stærk på prioritering og serviceorienteret ift. kundernes behov for fleksibilitet.

- stærk på kommunikation på både dansk og engelsk i skrift og tale.

-  teknisk velfunderet og gerne branchekendt.

 


Der er tale om en ansvarsfuld og selvstændig rolle med afvekslende opgaver i et særdeles godt arbejdsmiljø og en kultur præget af ordentlighed.

Kontakt Service Manager Mogens Lund på tlf. 2848 2250 eller på mail: mlu@oj-energy.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Olesen & Jensen A/S, Ørnevej, 6705 Esbjerg Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985853

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet