IT Supporter til vores Servicedesk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du god erfaring med service og support af IT-løsninger funderet på Microsofts hybridløsninger og Microsoft 365/Azure? Vi søger nu en serviceminded og ansvarsbevidst service og support-konsulent, som har lyst til at være en del af en vækstvirksomhed som leverer ”best of breed” produkter og løsninger til erhvervslivet. IT Forum Esbjerg fungerer i vid udstrækning som en outsourcet it-afdeling for mange af vores kunder.

Du vil i rollen som support-konsulent opleve en afvekslende hverdag som en del af en gruppe engagerede mennesker, der med et positivt arbejdsklima og kort vej til beslutninger har en holdning til, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Der tilbydes fleksible arbejdsvilkår i moderne kontorfaciliteter, frokostordning, sundhedsforsikring, pensionsordning samt videreuddannelse og certificering.

Hvad kan du forvente i stillingen?

Stillingen som supportkonsulent forudsætter, at du har god erfaring med at servicere og supportere IT løsninger. Derudover forventes det, at du har arbejdet med hybridløsninger i Microsoft 365/Azure tidligere.

Dine opgaver vil være følgende:

  • supporter kunder på telefonen og via fjernstyring
  • servicere kunder on-site i forbindelse med etablering og vedligehold
  • opsætte pc’er og installere programmer
  • oprette brugere og administrere rettigheder samt politiker i AD/365
  • hjælpe brugere med Windows/Office/365
  • opsætte fjernadgang via RDP, VPN-klient software m.m.
  • generel fejlfinding på server, klienter, printer og netværk

Vi forventer

For at få succes i stillingen har du gode faglige såvel som sociale kompetencer og en naturlig lyst til at være en del af et ambitiøst team. Derudover kan du dokumentere en betydelig praktisk baggrund gennem en solid erfaring fra branchen.

Vi forventer, at:

  • du yder et højt serviceniveau over for kunderne, arbejder struktureret og har en god evne til at afslutte opgaverne
  • du kan holde hovedet koldt i pressede situationer, hvor kunden forventer en hurtig løsning på lige netop deres problem
  • du er en stærk holdspiller, der formår at etablere relationer og aktivt understøtte dit team – selv når det går stærkt
  • du forstår vigtigheden af at koordinere og søge sparring, når opgaven kræver det
  • du taler og skriver dansk og engelsk
  • du har kørekort til almindelig personbil

Derudover forestiller vi os, at du er motiveret til kontinuerligt at lære nyt og udvikle dine kompetencer, mens at du som person er smilende, udadvendt og forretningsorienteret, forstået på den måde, at formår at se tingene fra kundens perspektiv og tilmed sætter en ære i at have tilfredse, glade kunder.

Vi tilbyder

Et spændende og varieret job, hvor din hverdag vil være præget af dedikation fra fagligt dygtige kolleger, og hvor nye initiativer bydes velkommen. Løn efter kvalifikationer.

Interesseret?

Hvis du kan se dig selv i ovennævnte, og du vil være en del af et dygtigt supportteam, så send os venligst dit CV og ansøgning. Vi arbejder målrettet på at finde den rette kandidat til stillingen, hvorfor samtaler afholdes løbende, så tøv endelig ikke med at søge stillingen.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Dennis Hansen +45 69 14 88 11 eller konsulentchef Frank Helbo +45 69 14 88 22

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

IT Forum Esbjerg ApS, Guldager Byvej 52, 6710 Esbjerg V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://itforumesbjergaps.hr-on.com/show-job/96282?linkref=44759&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5684980

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet