Jobcenter Esbjerg, Jobafklaring søger en kontoruddannet medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Der er tale om et barselsvikariat på 30 timer med ansættelse pr. 1. juli 2024.

Jobafklaring er en afdeling af Jobcenter Esbjerg. Afdelingen er opdelt i fem sektioner, som primært beskæftiger sig med opfølgning i sygedagpengeforløb, jobafklaringsforløb, ressourceforløb og fleksjob.

Stillingen er tilknyttet den indledende sygedagpengeopfølgning for borgere, der er sygemeldt på baggrund af enten en somatisk eller psykisk lidelse.

Vi søger en kollega, der har lyst til at arbejde med sygedagpengeindsatsen, og som har mod på udfordringer i hverdagen. Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job, hvor du har mulighed for at være med til selv at præge jobbet og opbygge et professionelt og godt socialt miljø. Du får ligeledes mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt blandt engagerede og kompetente kollegaer.

Vi lægger vægt på:

  • Du trives i en resultatorienteret organisation/afdeling
  • Du kan arbejde selvstændigt, systematisk og engageret
  • Du samarbejder på et professionelt niveau
  • Du er fleksibel og nuanceret i opgaveudførelsen
  • Du har en åben, direkte og tillidsfuld kommunikationsform
  • Du har flair for IT og interesse for digitale løsninger

Dine opgaver vil overordnet bestå i:
  • Visitation og videre formidling af sygedagpengesager til beskæftigelsesrådgivere.
  • Telefonisk opfølgning i kortere sygedagpengesager.
  • Administrative ad hoc-opgaver.
  • IT-support hos medarbejderne i afdelingen.
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til en eller flere af følgende systemer: Schultz Fasit, KMD Nova og KSD.

Din uddannelsesmæssige baggrund kan være kontoruddannet indenfor offentlig administration.

Det vil naturligvis være en fordel, hvis du har erfaring med området.

I jobcenter Esbjerg kan den enkelte medarbejder vælge imellem en 4 eller 5 dages arbejdsuge. Vælges en 4 dages arbejdsuge, har man fri om fredagen.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du henvende dig til sektionsleder Hanne Holm Hansen tlf. 7616 5690 eller til assistent Cecilie Ebbesen tlf. 7616 5523

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter principperne om lokal løndannelse.

Ved ansættelse i stillingen indhentes straffeattest.

Går du videre efter ansættelsessamtale, vil der blive indhentet referencer fra nuværende og /eller tidligere arbejdsgiver, hvis du forsat er i betragtning til stillingen. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference.


Alle kvalificerede, uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist: 10. maj 2024
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 29.maj 2024

Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på ”send ansøgning” nederst og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Esbjerg kommune, Ravnevej 10, 6705 Esbjerg Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6035108

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet