Kundeservicemedarbejder søges til Tarp

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En virksomhed ved Tarp er i fortsat udvikling søges en dynamisk og dygtig kundeservicemedarbejder, som kan være ansvarlig for at sikre høj kundetilfredshed ved at håndtere kundehenvendelser og supportere kunderne og virksomhedens eksterne sælgere.


Arbejdsopgaver

  • Modtage ordre fra kunder pr. telefon og mail
  • Sikre en effektiv og professionel kundeservice
  • Ordrebehandling og ordrekoodinering
  • Support til eksterne sælgere
  • Håndtere reklamationer og returvarer
  • Registrere og dokumentere kunde information i ERP-system (Navision)


Faglige Kvalifikationer

  • Erfaring med kundekontakt og support af sælgere
  • Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk i både skrift og tale
  • Teknisk forståelse og interesse – gerne fra modebranhcen
  • Flair for IT – velbevandret i MS-Office og gerne kendskab til Navision eller lignende system


Personlige kvalifikationer

  • Du har evnen til at arbejde selvstændig og i teams
  • Du er dynamisk, engageret og i besiddelse af et godt købmandskab
  • Du evner at smile gennem telefonen og at skabe en tillidsfuld løsningsorienteret dialog med både kunder og kolleger
  • Du har evnen til at give en god kundeoplevelse, så du huskes
  • Samtidig er du systematisk, resultatorienteret og god til at bevare overblikket i en hektisk hverdag


Hvad tilbydes du

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-VEK-U02".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

    • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
    • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
    • Eventuel opstartsdato
    • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser


Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam via mail kontor@jobteam.dk mærket "RES-SBK-U18". Har du relevante spørgsmål til jobbet kan du kontakte 75452020 og trykke 4

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse (Alternativt kan dette uddybes i mailen)

  • Dit lønniveau - min-max - Konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer

  • Eventuel opstartsdato

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5973028

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet