Kundeservicemedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Customer Service Coordinator til Skechers eCommerce
Er du hurtig på tasterne og kan du navigere rundt i flere forskellige IT-systemer uden at miste overblikket - og samtidig være serviceminded og smilende i telefonen? Vil du være med til at give den bedste kundeoplevelse, og vil du være en del af en virksomhed, hvor vi er dedikerede til at levere markedets stærkeste produkter indenfor komfort - og performance teknologier og enestående service til vores kunder. Så er det måske dig vi søger til at styrke vores eCommerce kundeservice

I Sports Connections eCommerce afdeling, har vi brug for ekstra hænder til at hjælpe os med at håndtere de mange opgaver, som er opstået i takt med vores fantastiske vækstrejse. Vi søger derfor 2 kollegaer som har lyst til at arbejde med kundeservice for vores danske, svenske og norske kunder.

 

Hvem er vi: Sports Connection ApS er en del af den globale SKECHERS familie og er ansvarlig for alt salg og distribution af sko, tøj og accessories til de nordiske lande Danmark, Norge, Sverige og Finland.  Vi er dedikerede til at levere markedets stærkeste produkter indenfor komfort - og performance teknologier og enestående service til vores kunder. Teamet: Dit Team bliver eCommerce. Teamets formål er at blive Skandinaviens største skobrand inden for onlinehandel. Dette gør vi gennem en customer first tankegang, hvor vi sætter kunden i centrum.  Vores fornemste opgave er at sikre kunderne en professionel, hurtig og serviceminded oplevelse, når de ringer eller skriver ind til os.

Hos os får du en plads blandt dedikerede kolleger, der lever og ånder for god og ægte service.

Vi har et rigtig godt team, hvor vi står sammen om at nå helt i mål. Vi arbejder som en helhed, hvor vi sparrer og erfaringsudveksler med hinanden i en travl og til tider hektisk dagligdag, der stiller krav til dynamik, fleksibilitet og indsats.

 

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet inkludere:

  • Besvare kundehenvendelser på telefon, chat og mail fra vores danske, svenske og norske kunder
  • Håndtere og besvare kommentarer på sociale medier
  • Besvare service anmeldelser på blandt andet Trustpilot
  • Kommunikation med egne butikker, lager, transportører m.fl.
  • Levere verdensklasse kundeservice til vores kunder omkring Skechers produkter, hvor du bliver eksperten.
  • Være med til at udvikle og optimere kundeservice processer og tiltag
  • Håndtere reklamationer

 

Vi forestiller os, at du:

  • Taler norsk og/eller svensk flydende
  • Taler dansk og engelsk flydende
  • Gør dig godt i telefonen og har let ved at kommunikere godt og klart med mange forskellige personer og personligheder
  • Har erfaring med salg og service fra tidligere job, gerne indenfor B2C eCommerce. Dette er en fordel, men ikke et krav.
  • Har let ved at formulere dig hurtigt og præcist i både skrift og tale
  • Er smilende, åben, serviceminded og fokuseret på at nå frem til de gode løsninger
  • Er ansvarsbevidst, entusiastisk og selvstændig i dit job
  • Er stærk i brugen af forskellige It-systemer
  • Kan bevare overblikket og roen også når vi har rigtig travlt
  • Har interesse for mode og komfort

 

Vi tilbyder:

  • En unik mulighed for at arbejde med verdens 3. største skobrand med afvekslende opgaver og dygtige kollegaer.
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø med plads til gode idéer
  • En arbejdsplads hvor der er rum til det hele menneske, som del af et stærkt hold og med attraktive personalegoder.
  • Lønpakke ud fra kvalifikationer løn, pensionsordning, sundhedsforsikring, massageordning, sund kantine- og frugtordning, m.m.

 

Interesseret? Kan du se dig selv i jobbet som vores nye Customer Service Coordinator så send din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. Tiltrædelse hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Camilla Vestergaard Jørgensen +45 73707488 eller camilla.vestergaard@skechers.com

 

 

SKECHERS er verdens 3. største skomærke, med hovedsæde i Manhattan Beach, Californien. Med over 4700 konceptbutikker globalt, tilbyder SKECHERS et bredt udvalg indenfor lifestyle- og performancesko, tøj og tilbehør til både damer, herrer og børn. Salget af SKECHERS i Norden varetages af SKECHERS’ datterselskab Sports Connection, fra det nordiske hovedkontor i Esbjerg, Danmark, hvor vi beskæftiger over 400 medarbejdere. Der er i dag mere end 175 shop-in-shops, 4 online shops, samt 60 konceptbutikker i de nordiske lande, og dette antal forventes at stige over de kommende år. Derudover føres SKECHERS hos et stærkt netværk af ca. 1600 forhandlere indenfor sko- og sportsbranchen i hele Norden. Du kan læse mere på www.sportsconnection.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sports Connection Aps, Kvaglundvej, 6705 Esbjerg Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5975188

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet