BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en erfaren og ansvarsbevidst medarbejder til at håndtere og organisere vores lager.
I stillingen som lagermedarbejder vil du blive omdrejningspunkt for et stort team af dedikerede elektrikere og lærlinge, hvortil du dagen igennem vil yde support omkring indkøb og udlevering af værktøj og materiel.
Vi søger en medarbejder med erfaring fra en lignende stilling og med en stor interesse for at arbejde inden for el-branchen.
Du hjælper dine kolleger med et smil og formår at bevare overblikket undervejs. Du får en humørfyldt hverdag med alsidige opgaver, hvor der er fokus på kvalitet og effektivitet.
Dine daglige opgaver vil være:
Varemodtagelse. Herunder registrering af materialer og oprigningsmateriel på kundeordre i Navision og placering på lager.
Assistere montører med indkøb af materialer, værktøj og skaffevarer.
Løbende lager- og indkøbsoptimering.
Daglig trimning af og oprydning i vareindlevering og lagerområder – herunder returnering af overskudsmaterialer fra grossister
Godkendelse af faktura og indkøb via Navision
Indhentning af priser på hvidevarer samt indkøb og salg
Lagerstyring af værktøj samt indkøb, opmærkning og indsendelse af værktøj til kalibrering samt sikre godkendelser (faldsikring mm.)
Dine kvalifikationer
Du har relevant erhvervserfaring og evt. en lageruddannelse eller lignende bag dig. Det er en fordel at du har erfaring fra elbranchen.
Du har en udpræget ordenssans, et godt overblik og sætter en ære i at dit lager står skarpt.
Du er god til at tage fra og synes det er fedt at arbejde selvstændigt og egenhændigt tage teten for den daglige drift på lageret.
Det er en fordel at du har erfaring med diverse IT-systemer, herunder Navision og Microsoft Office.
Det falder dig naturligt at være fleksibel og serviceminded i samarbejdet med dine kolleger og overfor vores kunder.
Du har truckcertifikat og truckerfaring – Hvis ikke, sender vi dig på kursus.
Du har kørekort B.
Vi tilbyder:
Frit og selvstændigt arbejde under ordnede forhold i en solid virksomhed.
En hverdag hvor du er i kontakt med mange kolleger, kunder og samarbejdspartnere.
Løn efter kvalifikationer.
Pensionsordning med en udvidet sundhedsforsikring.
En social og aktiv personaleforening.
Det praktiske
Arbejdstid: 37 timer om ugen - mandag til fredag. Primært i tidsrummet 06.30 – 14.30
Vi søger til opstart snarest muligt og holder derfor løbende samtaler.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Direktør Claus Boel på telefon 7614 0170
Læs mere om Olesen & Jensen på: www.o-j.dk
Send din ansøgning og CV til: clb@o-j.dk Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.
Lidt om os:
O&J Gruppen består af økonomisk velfunderede virksomheder, der beskæftiger sig med CTS, el-, elektronik– og elektromekaniske arbejder til såvel landbaserede virksomheder som den maritime sektor, herunder offshore. Endvidere udføres, ABA, ABV, AVA, telefoni-, netværk– og sikringsanlæg m.m. O&J Gruppen beskæftiger ca. 160 medarbejdere og omsætter for ca. 160 mio. kr
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Olesen & Jensen A/S, Ørnevej, 6705 Esbjerg Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: clb@o-j.dk
Telefonisk: 28482200
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848348