BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Da en af vores nuværende lønkonsulenter går på pension, er der en fuldtidsstilling ledig i Lønservice, med ansættelse den 1. marts 2024.
Lønservice er en central enhed med 13 erfarne medarbejdere og en leder, som understøtter alle niveauer af organisationen i lønadministrative opgaver. Kerneopgaven er selvfølgelig at udbetale løn til alle ansatte, men vi deltager desuden i mange udviklingsprojekter i samarbejde med andre afdelinger på tværs af kommunen.
Vi udbetaler løn til alle ansatte ved kommunen, ansatte som aflønnes efter serviceloven, tjenestemandspensionister m.fl. og udbetaler løn til ca. 11.000 fastansatte og ca. 3.500 vikaransatte.
Lønservice er et moderne kontor, som gerne udnytter de digitale værktøjer.
Du vil få ansættelse i lønteam 2, som er ansvarlig for udbetaling af løn til medarbejdere på det tekniske område, i dagtilbud, på skoler og i administrationen.
Alle i teamet har sit eget ansvarsområde, men samarbejder også på tværs og dækker ind for hinanden ved fravær.
Du vil selvfølgelig få en grundig oplæring.
Vi anvender EG Silkeborg Data til lønadministration – både internt og eksternt.
Desuden bruger vi systemerne Nemrefusion, Acadre, KMD Opus økonomi m.fl.
Dine opgaver bliver:
- Lønadministration for dit eget ansvarsområde
- Fortolkning af overenskomster og anden lovgivning
- Vejlede ansatte og samarbejdspartnere
- Andre lønopgaver – fravær, afregning, afstemninger etc.
- Udgående konsulentbesøg inden for eget ansvarsområde
- Projekter (på sigt)
Vi ser gerne, at du:
- Har erfaring med lønopgaven, men det er ikke et krav
- Har gode formuleringsevner både i skrift og tale
- Har digitale kompetencer
- Har kendskab til anvendelse af Officeprodukter
- Har flair for nye systemer og er omstillingsparat
- Har gode samarbejdsevner
- Kan arbejde ansvarlig, fleksibelt og selvstændigt
- Er serviceminded og smilende
Vi kan tilbyde:
- Et spændende og afvekslende job med mange udfordringer
- Gode muligheder for personlig udvikling og efteruddannelse
- En arbejdsplads, der er præget af samarbejde, travlhed og humor
- Mulighed for hjemmearbejde
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.
Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres.
Evt. yderligere oplysninger om stillingen kan du få ved leder af Lønservice Annette Kjær Jensen tlf. 76 16 09 02 / 23 99 75 54. Træffes dog ikke mellem jul og nytår.
Ansøgningsfrist:
12. januar 2024
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 4 i 2024.
Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, CV samt relevant dokumentation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Esbjerg kommune, Torvegade 74, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962270