Medarbejder til Entreprenørafdelingen, Esbjerg Kommune, til et barselsvikariat søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af vores fantastiske Team Kvalitet & Planlægning? Interesserer du dig for nye løsninger, optimering og kvalitetssikring af den kommunale vejdrift, og har du samtidig et stærkt administrativt gen, så er du måske den nye kollega, vi efterlyser.

Dine primære opgaver vil være:

  • Håndtering af borgerhenvendelser, der relaterer sig til vejdriften
  • Benchmarking med nabokommuner og private aktører
  • Planlægning og udførelse af tilsyn med gravetilladelser, herunder kvalitetssikring og opfølgning på reetableringer
  • Driftsoptimering af vinterberedskabet i samarbejde med driften
  • Udbud af konkrete vinterruter, kontraktstyring og kvalitetssikring

Du må ud over de nævnte opgaver forvente at få andre udfordrende og afvekslende arbejdsopgaver på en arbejdsplads med høj trivsel, uformel tone og gode kolleger, med erfaring og lysten til at understøtte og sikre den gode oplæring.
Med reference til Entreprenørchefen vil du blive en del af et team på 8 medarbejdere, der varetager en bred vifte af opgaver, der understøtter den helhedsorienterede driftsplanlægning.
Teamet arbejder med kvalitetssikring og årsplanlægning af driften, og en yderligere opgave for teamet er samordning og styring af borgerkontakten, hvor vi gerne vil skabe øget borgertilfredshed gennem dialog.

Din profil
  • Vi stiller ikke krav om en specifik uddannelse, men vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse på minimum bachelorniveau. Erfaring med området er en  fordel, men nyuddannede kan også komme i betragtning.
  • Viden om og interesse for vejdrift
  • Gode formuleringsevner såvel skriftligt som mundtligt
  • Økonomisk forståelse
  • Kendskab til vejloven og forvaltningsloven
  • Ansvarsbevidst og selvstændig
  • Positiv og udadvendt
  • Struktureret og fleksibel
  • Har kørekort. Minimum kategori B

Vi er ca. 160 medarbejdere og er en del af Natur & Byrum, der består af Natur & Vandmiljø, Ejendomme, Park & Mobilitet samt Entreprenør.

Organisationsdiagrammet for Esbjerg Kommune finder du her:
https://www.esbjerg.dk/om-kommunen/organisation/organisationsdiagram

Dine løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter aftale om lokal løndannelse.


Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.
Der er tale om et barselsvikariat fra ca. 1. august 2023 til 30. april 2024.

Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres.


Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

Læs mere
Du kan læse mere om Esbjerg Kommune på www.esbjerg.dk, og du kan læse meget
mere om de fantastiske muligheder i Esbjerg på www.energimetropol.dk .

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til entreprenørchef Dennis Hansen på tlf. nr.: 20492596.

Er du interesseret?

Send din ansøgning senest tirsdag den 14. juni 2023

Ansættelsessamtaler afholdes den 20. juni 2023

Vi ønsker, at stillingen tiltrædes senest 1. august 2023.

Ansøgningen sendes elektronisk
Klik på ”send ansøgning” nederst og vedhæft din ansøgning, CV samt relevant dokumentation.

Om os
I Esbjerg Kommune har vi en organisationskultur, der er præget af fornuft og værdier frem for regler og kontrol. En tillidsbaseret og tværgående organisationskultur, hvor ledere og fagpersoner får mere ansvar og selv træffer beslutninger indenfor eget ansvarsområde.
Under overskriften ”Energi til mere” har Esbjerg Kommune i samarbejde med Business Esbjerg udarbejdet vision 2025. Både i forhold til velfærd og vækst er energi og samarbejde nøglen til videreudvikling af kommunen. Vores borgere skal inddrages,
have medbestemmelse og mulighed for frivilligt engagement.
Entreprenør er den kommunale driftsafdeling med en bred vifte af ansvarsområder, som bl.a. vejnettet, parkerne, skovene, og kirkegårdene. Vi har også ansvaret for vintervedligeholdelsen og opfølgningen på opgravninger i kommunens vejarealer,
mens myndighedsopgaver ligger i Park & Mobilitet.

Driftsformen er helhedsorienteret med eget budgetansvar. De budgetterede kostpriser benchmarkes løbende mod øvrige kommuner og det private erhvervsliv. På den måde
sikres skatteborgerne den rette service til rette pris.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Esbjerg kommune, Vibevej 8, 6705 Esbjerg Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://esbjerg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=7fa8027e-1036-4449-95eb-acb246c89b5a

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841205

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet