BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af et fagligt og spændende miljø, hvor der løses en bred vifte af opgaver inden for økonomiområdet og har du en solid bogholderimæssig forståelse med øje for tal, data, formidling og IT? Så er du måske vores nye kollega!
Hvem er vi?
Økonomi- og Planlægningsafdelingen er en stabsafdeling med 35 medarbejdere og afdelingen består af en økonomi-, løn- og planlægningsfunktion samt et kørselskontor.
Du bliver en del af økonomifunktionen, som på nuværende tidspunkt består af 7 medarbejdere og 1 vicekontorchef. Dagligdagen er præget af god energi og et højt aktivitetsniveau med en meget bred opgaveportefølje og en udviklingsorienteret tilgang.
Om jobbet
Afdelingens kerneydelser er bogføring og fakturering, indberetning af refusioner og moms, ledelsestilsyn og afstemninger, administration af lægeboliger og behandling i udlandet samt budgetlægning og budgetopfølgning. Vi implementerer ligeledes en række administrative robotløsninger til hjælp og effektivisering af dagligdagen og der implementeres et nyt økonomisystem primo 2025. Du vil således få et udfordrende job med en stor grad af selvstændighed og kontakt til mange menneskers hverdag i en travl organisation, men hvor din personlige og faglige udvikling fortsat er vigtig for os.
Du forventes på sigt at kunne varetage følgende arbejdsområder
- Administrativ kontaktperson for nogle af sygehusets afdelinger
- Kontering og bogføring
- Afstemning af diverse konti
- Afregning til feriefonden
- Boligindberetning og boligbeskatning
- Indberetning til skat
- Indhentning af barselsrefusion i henhold til frister
- Kørselsopgørelser og udlæg samt support af app
- Diverse ad hoc opgaver
Vi forventer, at du
- Har en relevant uddannelse
- Har erfaring med bogholderi og lønadministration
- Er god til at formulere dig såvel mundtligt som skriftligt og er erfaren bruger af de mest basale it-værktøjer såsom Microsoft Office og excel
- Er selvstændig og arbejder vedholdende og struktureret
- Bevarer overblikket uden at miste sansen for detaljen
- Har et godt humør, er udadvendt og bidrager til dagligdagen på en positiv måde
Stillingen er en fastansættelse på 37 timer pr. uge til besættelse pr. 1. april 2024. Din fysiske placering er på Esbjerg Sygehus.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst på området.
Du er velkommen til at kontakte vicekontorchef Morten Jørgensen på telefon 78 18 20 40, hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, .
Ansøgningsfristen er den 16. februar 2024 og samtaler forventes afholdt i uge 8.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sydvestjysk Sygehus, Finsensgade , 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977309