BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
For en vækstorienteret software- og servicevirksomhed i Esbjerg kommune søger vi en alsidig økonomimedarbejder, der også vil arbejde med controlling og udvikling af administrative værktøjer.
Virksomheden, som er danskejet, præges af sunde, jyske værdier og en tillidsfuld, positiv og uformel kultur. Med over 100 ansatte er det en solid, etableret organisation med fokus på både produktivitet og medarbejdertrivsel.
Om stillingen
Som økonomimedarbejder/controller vil du være en central figur i regnskabsafdelingen og administrationen. Du vil arbejde tæt sammen med regnskabschefen og det administrative team i et kompetent miljø, hvor selvstændighed værdsættes, men samarbejde prioriteres, specielt i perioder med høj aktivitet.
Primære arbejdsopgaver:
- bogføring og betaling
- debitor- og kreditorstyring
- afstemninger og momsrapportering
- statistikindberetning
- lønkørsel
- budgetarbejde
- udvikling af administrative værktøjer
- diverse ad hoc-opgaver inden for administration og bogholderi.
Vi ser gerne, at du som medarbejder kan automatisere manuelle processer og udvikle værktøjer, der effektiviserer tværgående administrative funktioner.
Kvalifikationer:
- uddannet med en økonomimæssig baggrund
- du har flere års erfaring som bogholder, økonomimedarbejder, controller eller revisor/revisorassistent
- rutineret bruger af ERP-systemer, gerne C5
- avanceret kendskab til Excel
- erfaring med lønadministration
- dansk og engelsk på et højt niveau, både skriftligt og mundtligt.
Som person er du venlig, imødekommende og detaljeorienteret. Du arbejder selvstændigt, er dygtig til at håndtere forskelligartede opgaver og giver gerne en hånd med, hvor det er nødvendigt.
Virksomheden tilbyder:
- gode og dygtige kollegaer i et uformelt og afslappet arbejdsmiljø
- muligheder for faglig udvikling
- sundhedssikring og fleksible arbejdstider
- høj andel af frihed under ansvar.
Ansøgning
Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt. Vi opfordrer til, at du sender din ansøgning og CV snarest muligt, da samtaler afholdes løbende, indtil den rette kandidat er fundet.
Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder.
Spørgsmål
Alle spørgsmål rettes til Pay-Back specialist rekruttering att. seniorkonsulent Carsten Pedersen tlf. 40 713 213 eller cp@pay-back.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Pay-Back specialist rekruttering ApS, Havdigevej, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041808