BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en medarbejder til en virksomhed i Esbjerg. Virksomheden har travlt lige nu og derfor søger de hjælp til i form af en økonomifunktion. Du vil komme ind i et flat arbejdsmiljø. Her er arbejdsopgaverne lige til og deadlines er kendt på forhånd. Opgaverne bliver lavet for virksomheden du sidder ved og deres 3 andre datterselskaber.
Stillingen er på 20-25 timer og kan justeres efter behov inden for rimelige rammer.
Arbejdsopgaver
-
- Bogføring af bilag i selskaber
- Opfølgning og rykning af kunder
- Afstemning af konti og bank
- Lønninger
- Debitorbetalinger
- Kreditorbetalinger
- Diverse administrative opgaver
Faglige kvalifikationer
- Erfaring fra lignende stilling
- Gerne erfaring med Business Central og Visma
- Dansk i tale og skrift
Personlige kvalifikationer
- Mødestabl
- Struktureret og ordensmenneske
- God til detaljer
Andre kvalifikationer
- Løn efter kvalifikationer
- 20-25 timer ugentligt
Ansøgning:
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam gennem mail res@jobteam.dk mærket "RES-FEØ-U02".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (20-25 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
JobTeam Esbjerg A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5973071