BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du bliver en del af et dynamisk team på 4 friske medarbejdere, som med godt humør, kompetence og engagement håndterer den daglige kontakt til virksomhedens kunder i hele verden, som består af virksomheder indenfor maskin-, mekanik- eller entreprenørbranchen. Produktet er reservedele, reparationer samt opbygning og montage af nye komponenter.
Virksomheden er i vækst og oplever stigende efterspørgsel og derfor står de nu og mangler endnu en medarbejder til at aflaste afdelingen.
Søg stillingen her
Arbejdsopgaver
- Ordrehåndtering og tilbudsgivning
- Telefonsalgssupport overfor kunder og interne sælgere
- Arbejde med både rutineprægede såvel som enkeltstående komplekse opgaver
- Koordinering og opfølgning mellem salg, produktion, lager og kunder
- Deltagelse i optimering af processerne
- Øvrige forekommende opgaver
Faglige Kvalifikationer
- Erfaring med hydraulik eller anden maskinteknisk baggrund – evt reservedelsbranche
- Erfaring fra intern salgsfunktion
- Rutineret IT-bruger og gerne XAL og MS Officepakken
- Gode sprogkundskaber – specielt dansk og engelsk i skrift og tale – og gerne tysk, men ikke et krav
Personlige kvalifikationer
- Engageret og struktureret
- Har lysten til at skabe relationer – og har erfaring med det fra tidligere job
- Selvstændig og selvkørende og i stand til at finde løsninger for kunder
- Gode kommunikationsevner i både tale og skrift
- Sikre at kunderne får, hvad der er lovet
- Rolig person med godt overblik – og som kan bevare roen i hektiske situationer
Særlige forhold
- Ansættelse i en velkonsolideret virksomhed i en positiv udvikling
- En god arbejdsplads med en flad organisation og uformel tone
- Mulighed for personlig udvikling
- God løn samt sundhedsforsikring og pension
- Udgangspunkt i 37 timer om ugen (Her kan de være lidt fleksible)
Ansøgning:
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, René Stegmann, gennem mail res@jobteam.dk mærket "RES-GEP-U44".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029589