Rybners søger HR-konsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med mange og alsidige opgaver, så er det dig vi rigtig gerne vil invitere ind i Rybners HR-team.

Rybners er en stor og meget alsidig uddannelsesinstitution. Dette gør, at vi i HR skal være klar til at bistå organisationen med en lang række opgaver, der støtter op om vores mange dygtige kollegers daglige rammer og arbejdsforhold. Vi beskæftiger os med alt fra rekruttering, kontrakter, sygefravær, HR-politikker og ansættelsesforhold til støtte omkring det gode samarbejde og udvikling af medarbejdernes kompetencer. Vi er godt på vej til at have etableret en digital platform for vores HR-aktiviteter, herunder rekruttering, boarding og kompetenceoverblik. Derudover er vi også supportfunktion for en række eksterne samarbejdspartnere på løn, økonomi og HR-opgaver. Alt dette gør, at vi har rigtig travlt og til tider kan have svært ved at nå alt det, som vi gerne vil. Derfor er vi på udkig efter en ny kollega, som brænder for at arbejde med mennesker og ser en alsidig opgaveportefølje som det helt rigtige for at få udfoldet sine færdigheder.

Hvem er du

Vi forestiller os, at du i en eller anden form har arbejdet med mennesker og administrative opgaver tidligere. Har du kendskab til det HR administrative og gerne personalejuridiske område, vil det bestemt være en fordel. Du skal have lyst til at have travlt og trives med en uforudsigelig hverdag, da vi som afdeling ofte springer til og støtter op om det, der kræver bistand her og nu.

Vi er en afdeling, der har mange forskelligartede opgaver, hvorfor vi hos dig gerne ser, at du:

  • arbejder ud fra en åben og nysgerrig tilgang til det, som du beskæftiger dig med
  • kan lide at tage fat og gerne bruger dig selv som et aktiv for at lykkes i din opgaveløsning
  • forstår hvordan man arbejder struktureret og med evne til at organisere og planlægge opgaver og arbejdsramme
  • har en forståelse for at arbejde med data og omsætte disse til brug i praksis
  • besidder gode skriftlige færdigheder, der understøtter Rybners mange forskellige uddannelsesområder
  • har gode IT-færdigheder (Office pakken) og gerne erfaring med værktøjer til video samt grafisk præsentation
  • har erfaring med arbejdet fra HR eller administrativ support
  • har kendskab til personaleadministration og personalejura og ellers er åben for at blive sat ind i dette.
Men vigtigst er, at du har et ønske om at arbejde med mennesker og bidrage til, at vi som afdeling er med til at skabe de bedst mulige rammer for hele Rybners. Uddannelsesmæssigt kan du have mange veje ind til dette job. Er du nyuddannet eller har du kun et par års erfaring, er det ingen hindring, da vi er her for at hjælpe dig godt ind i jobbet og Rybners som arbejdsplads.

Hvad indeholder jobbet

Konkret vil dit arbejde som start være at indgå som support og bistå med, at vi får løst vores opgaver til rette tid og med fokus på høj service ud til vore mange kolleger.

Dine opgaver vil derfor blandt andet være at:

  • servicere vores eksterne samarbejdspartnere med en række opgaver indenfor vores område (kontrakter, statistikker, ferieplaner, sygefravær)
  • bistå med at gøre vores processer i HR-årshjulet digitale og dermed optimere på de ydelser, som vi leverer
  • have ansvaret for at opbygge vores nye arkiveringsstruktur, der kan imødekomme de datatræk digitaliseringen forudsætter
  • lære organisationen at kende og opbygge kendskab til de ydelser, som vi bistår med
  • understøtte vores igangværende arbejde med at skabe et sammenhængende flow fra rekruttering over boarding til etablering af et funktionelt kompetenceregister
  • indgå i arbejdet med at opbygge en arbejdsplads, hvor vi er med til at sikre de trædesten, der understøtter missionen om at fastholde Rybners som en stærk og attraktiv arbejdsplads med fokus på mangfoldighed.
Løn- og ansættelsesforhold

Ansættelse sker i henhold til Cirkulære af 21. marts 2022 om Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og Cirkulære om organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) af 1. august 2022. Lønnen bliver fastlagt efter principperne for Ny Løn.

Du får gode og fleksible arbejdsforhold med mulighed for at arbejde hjemmefra, op til 6 ugers betalt ferie, betalt frokostpause og pensionsordning.

Du vil forud for ansættelse elektronisk blive bede om at give samtykke til, at vi kan indhente straffeattest samt børneattest.

Ansøgning

Hvis du tænker, at dette kunne være dit næste job, kan du søge det ved at klikke på "søg jobbet" og udfylde skemaet efter den givne anvisning.

Når du har sendt din ansøgning modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på at denne e-mail og senere e-mails fra Rybners kan være modtaget i din mappe "uønsket post".

På Rybners vil vi gerne modtage ansøgninger elektronisk via vores rekrutteringssystem, da vi ønsker at sikre den bedst mulige og mest effektive behandling af ansøgningerne.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Vi opfordrer dig til at søge snarest, da vi inviterer til samtale løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rybners, Spangsbjerg Møllevej, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961425

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet