BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvordan kombinerer man bedst en smidig og kompetent servicering af Rybners mange kursusaktiviter med en dagligdag, hvor der stilles store krav til hurtig omstilling og mange bolde i luften?
Det er hvad vi har fokus på, og hvad vi håber du kan se dig i som vores nye kollega, her vil du trives i en travl hverdag med højt humør, og med at give vore mange kursister en super god oplevelse.
Har du lyst til at arbejde i et dynamisk, uformelt og udviklende miljø, hvor dagene aldrig er ens? Har du lyst til at yde en fantastisk kundeservice over for vores elever, kursister og øvrige samarbejdspartnere? Så er dette måske netop stillingen for dig.
Som sekretær bliver du en del af et team, hvis fornemmeste opgave er at administrere Rybners kursusaktiviteter. Du kommer til at indgå i et team af 6 dygtige og hjælpsomme kolleger, som alle arbejder selvstændigt i en varieret hverdag. Selv om vi til tider har travlt, har vi altid fokus på at hjælpe hinanden, så vi sammen yder den bedste service til vores mange kursister.
Jobbet
I Kursussekretariatet er vores primære opgave at yde en høj og imødekommende kundeservice, hvor vi servicerer og besvarer spørgsmål fra alle vi er i kontakt med både personligt, via telefon og e-mail. Herudover har vi en række daglige gøremål, såsom at håndtere tilmeldinger, holdregistreringer, faktureringer, udstedelse af kursusbeviser, kursusindkaldelser og registreringer af fremmøde til de forskellige kurser.
Som team gør vi en stor indsats for at have et samarbejde, hvor vi bruger hinanden og deler vores viden og erfaring. Alt sammen for at kunne understøtte med god service til vores kursister og virksomheder og ditto gennemførsel af kurserne. Kundeservice er på alle måder en vigtig del af vores arbejde, hvor det er os, der sikrer den gode dialog til kunder og virksomheder. Ligeledes er en vigtig rolle for os, at spille os gode sammen med vores undervisere der står for kurserne samt vores sælgere der sørger for, at de kommer i hus.
Kvalifikationer
Du kan have arbejdet i mange forskellige typer virksomheder, hvor nøgleordene er kundeservice, betjening og sikring af kundens gode oplevelse. Har du samtidig relevant erfaring inden for AMU-systemet er dette bestemt en fordel, men ikke noget vi stiller krav om. Ligeledes vil det være et plus, men ikke noget krav, hvis du har kendskab til arbejdet i en uddannelsesadministration.
I vores daglige arbejde har vi en høj grad af kundekontakt, hvorfor det skal falde dig let at kontakte vores kunder og virksomheder. Både via telefonen, hvis vi lige skal have noget afklaret. Eller inde ved skranken, hvor vi ofte er det første ansigt, man møder som kursist eller elev. Du har naturligvis en høj professionalisme i alt, hvad du foretager dig, og dette kommer tydeligt til udtryk i dine skriftlige og mundtlige evner. Som menneske vil du nok betegne dig selv som glad, smilende og udadvendt.
Vi har brug for, at du kan arbejde selvstændigt og organisere opgaver effektivt. Som person er du vant til at have mange bolde i luften og kan håndtere en arbejdsdag, der kan rumme mange forskellige typer af opgaver.
Har du kendskab til det studieadministrative system LUDUS Suite eller gerne vil sætte dig ind i dette system, er det et stort plus, da det er kernen i al vores administrative arbejde. Vi arbejder indgående med hele Office-pakken, hvorfor det ligeledes vil være et stort plus at kunne skrive, at du er godt inde i disse værktøjer.
Som person er du hurtig til at omstille dig, og bevæge dig mellem mange forskellige typer af opgaver. Du forstår at betjene folk med et smil, og giver god service til alle, uanset hvem de er. Du kan lide at have travlt, og befinder dig godt i et dynamisk miljø, hvor to dage sjældent ligner hinanden.
Hvem er vi
Rybners er en af landets største skoler for ungdoms- og erhvervsuddannelser og med stor aktivitet i vores kursusområde. Dette betyder også, at der er et stort samspil på tværs af skolens mange afdelinger. Her er Kursussekretariatet i mange sammenhænge en nøglemedspiller. Det er Kursussekretariatet der har en vigtig rolle i at skabe professionelle rammer for vores kursister og elever samt de ansatte i EUD og Kursusområdet.
Omkring Rybners og hvad vores værdier, strategigrundlag og uddannelser indeholder, kan du læse mere herom på www.rybners.dk. Herinde finder du oplysninger om vores forskellige uddannelser og kursusaktiviteter.
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til Cirkulære af 21. marts 2022 om Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og Cirkulære om organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) af 1. august 2022. Lønnen bliver fastlagt efter principperne for Ny Løn.
Du vil forud for ansættelse elektronisk blive bedt om at give samtykke til, at vi kan indhente straffeattest samt børneattest.
Ansøgning
Hvis du synes at jobbet lyder spændende, og passer ovennævnte kvalifikationer på dig, kan du søge den ledige stilling ved at trykke på "Søg jobbet" og udfylde skemaet efter anvisning.
På Rybners vil vi gerne modtage ansøgninger elektronisk via vores rekrutteringssystem, da vi ønsker at sikre den bedst mulige og mest effektive behandling af ansøgningerne, herunder at efterleve persondataforordningens krav.
Når du har sendt din ansøgning, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på at denne e-mail og senere e-mails fra Rybners kan være modtaget i din mappe "uønsket post".
Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.
Samtaler forventes afviklet fredag den 22. marts.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Rybners, Spangsbjerg Møllevej, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010465