Sagsbehandlere til Energistyrelsen i Esbjerg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre smidig og velfungerende sagsbehandling hos Energistyrelsen? Har du administrativt og kommunikativ flair og trives i en tempofyldt hverdag? Så læs her!

Jobbet som sagsbehandler

Har du lyst til at blive en del af Energistyrelsen og deres afdeling, der håndterer ejerskab af VE-anlæg (solcelleanlæg) i Danmark? I afdelingen sørger de for, at alle borgere får håndteret deres ejerskab af- og sagsbehandling vedrørende VE-anlæg på den bedste og mest effektive måde.

Vi søger, på vegne af Energistyrelsen, skarpe medarbejdere, der har lyst til at bidrage til teamets fælles opgave med at nå i mål med borgernes sager og henvendelser. Da stiftelse og skifte af ejerskab af VE-anlæg vokser, søger vi dig, der har lyst lære nyt og få indblik i, hvad det vil sige at arbejde med sagsbehandling og borgerhenvendelser inden for det offentlige.

Arbejdsopgaverne er måske være nye for dig? Men efter god og tæt oplæring vil opgaverne være rutinepræget og du skal anvende dine administrative kompetencer samt din serviceevne til at:

  • Håndtere sager vedrørende registrering af ejerskab samt ejerskifte af VE-anlæg
  • Registrere og dokumentere ejerskab- og ejerskifte
  • Lave opkrævninger i forbindelse med ejerskab- og ejerskifte
  • Have direkte kontakt med borgere på mail og telefon og følge op på deres sager

Da afdelingen ligeledes varetager henvendelser fra borgerne på mail og telefon, kan der i travle perioder opstå behov for, at man supporterer det team, der har til hovedopgave at tage imod borgerhenvendelser.


Er du en af vores nye sagsbehandlere hos Energistyrelsen?

Vi søger først og fremmest dig, der er nysgerrig på at lære nyt og trives med en rutinepræget hverdag, hvor tempoet er højt. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har erfaring eller kendskab fra en lignende stilling og har et positivt mindset overfor opgaverne. Har du indsigt i at arbejde i en offentlig myndighed er det bestemt et plus, men ikke et krav!

Som person er du bevidst om detaljen og kvalitet og du er i stand til at fordybe dig såvel som at få noget fra hånden. Vi håber, du kan nikke genkendende til følgende:

  • Er velbevandret i Office pakken og god til at lære nye systemer
  • Trives med IT og er klar på at blive helt skarp i et offentligt system
  • Er detaljeorienteret, struktureret og analytisk i din tilgang til problemløsning
  • Er serviceminded og kundeorienteret i dialogen med borgere

Det er en forudsætning for stillingen, at du behersker dansk i skift og tale, da der vil være kommunikation og skriftligt arbejde forbundet med stillingen.

Vi søger mest af alt dig, der synes, at ovenstående stilling lyder spændende og er klar på at lære nyt, tage fra af opgaver og kan starte snarest muligt!


Praktisk

Der er opstart i starten/midten af november, og du bliver en del af et team af vikarer, som sammen skal læres op og lykkes med opgaverne i fællesskab. Der er tale om et fuldtidsvikariat frem til 31/12-23 - med mulighed for forlængelse!

Løn: Vi tilbyder en timeløn på 160,5 i timen (bestående af en fast timeløn på 150 samt 7% i frivalgstillæg som udbetales med din løn).

Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet, 08.00-15.00 (din frokostpause er betalt af Energistyrelsen)

Lokation: Du bliver en vigtig del af teamet i Esbjerg, som har adresse på: Niels Bohrs Vej 8D, 6700 Esbjerg, Danmark.

Ansøg nu

Er det dig, vi søger? Så send din ansøgning allerede i dag! Moment varetager den indledende samtaleproces og du kan derfor blive ringet op af en konsulent fra Moment allerede i morgen!

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928598

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet