BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi leder efter vores nye IT-medarbejder til back end driftsopgaver, primært af Microsoft produkter og services, samt level 1 og 2 brugersupport.
Stillingen er en kombinationsstilling, hvor du indgår i vores IT-Support af ansatte og studerende, og samtidig kan varetage driftsopgaver på primært Microsoft 365 produkter som Azure, Office 365, Teams, SharePoint mv i samarbejde med vores infrastruktur team.
Du arbejder struktureret og har en kvalitetsbevidst tilgang til tingene. Du har en god teknisk forståelse, og evnen til at sætte dig ind i nye ting, og videreformidle disse, ser du som en kernekompetence.
Du skal være ivrig efter konsekvent at udvide dine tekniske færdigheder, da du vil blive involveret i adskillige projekter, der kræver, at du håndterer forskellige opgaver på tværs af forskellige platforme.
Vi søger en med en naturlig problemløsende indstilling, en organiseret tilgang og evnen til at tilpasse sig forskellige opgaver og skiftende prioriteter. Du skal trives i situationer, der involverer interne og eksterne interessenter, demonstrere sikker kommunikation både mundtlig og skriftlig.
Vi arbejder dedikeret med at levere førsteklassesservice til vores brugere og stræber efter konstant forbedring og vækst.
Dine ansvarsområder vil bl.a. omfatte:
- Levering af teknisk support – Primært pr. telefon og remote sessioner.
- Optimering, automatisering og implementering af opgaver indenfor Microsoft platformen.
- Overvåge og vedligeholde beholdningen af hardware, herunder pc'er, tablets. (Intune)
- Vedligeholdelse af brugerrettigheder i udvalgte systemer.
- Diagnosticering og løsning af tekniske problemer inden for et bredt spektrum af IT-systemer og – anvendelser.
- Sikring af høj kundetilfredshed gennem proaktiv kommunikation og effektiv problemløsning.
- Dokumentation af løste opgaver og tekniske procedurer.
- Minimum 2 års erfaring inden for IT-support, gerne på 2nd level.
- Stærke brugerfærdigheder i MS 365, SharePoint, Teams og Outlook.
- Kendskab til Azure-platformen, Intune og Autopilot, samt forståelse af SaaS-løsninger
- Gode kommunikationsfærdigheder både skriftligt og mundtligt
- Evne til at arbejde selvstændigt og under omskiftelige vilkår
- Gode problemløsningsfærdigheder og evnen til at tænke kreativt og anderledes
- Grundlæggende kendskab til ITIL-frameworket er en fordel
- En spændende og udfordrende stilling i en virksomhed der er i konstant udvikling
- Mulighed for personlig og faglig udvikling gennem løbende træning og certificeringer
- Et dynamisk og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø med gode muligheder for at påvirke din egen rolle
Du skal have energi: Du skal være en positiv og energisk person, der kan sprede godt humør og motivation til dine kolleger og vores brugere.
Du skal have engagement: Du skal have engagement for IT-support og kundekontakt, med en naturlig interesse i at hjælpe andre og løfte i flok.
Du skal eksekvere: Du skal have en proaktiv tilgang og være i stand til at eksekvere – samtidig med at du opretholder høje standarder for kvalitet og nøjagtighed.
Om afdelingen
Supportenheden er en del af Digital, som har 21 medarbejdere, hvoraf 5 medarbejdere udgør Supportenheden. Medarbejderne i Supportenhed sidder på vores campus i Esbjerg. Du bliver en del af et team med godt humør og en uformel omgangstone, hvor høj aktivitet præger hverdagen og faglig sparring prioriteres.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en fuldtidsstilling med tiltrædelse 15. august 2024 eller hurtigst muligt derefter. Ansættelse og aflønning sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10 – Centralorganisationen af 2020 (LC/CO10-fællesoverenskomsten) og cirkulære om organisationsaftale for IT-medarbejdere (PROSA) i statens tjeneste.
Dit primære arbejdssted vil være på vores campus i Esbjerg, men der kan også forekomme opgaver på vores andre campusser i Haderslev, Kolding og Aabenraa.
Information
Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte It-chef Peter Meyer Hansen på telefon 40301900 eller på mail pmha@ucsyd.dk eller IT-souschef Ole Schmidt-Jørgensen på telefon 7266 2405 eller på mail ojor@ucsyd.dk.
Ansøgningsfristen er søndag den 27. juli 2024. Vi forventer at holde jobsamtaler i uge 32.
UC SYD ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset alder, køn, etnisk tilhørsforhold, religion, handicap eller seksuel orientering, til at søge ledige stillinger hos os.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
UC Syddanmark, Esbjerg, Degnevej , 6705 Esbjerg Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6069103