UC Syddanmark, Esbjerg: Barselsvikar for studieadministrativ medarbejder i Aabenraa

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du administrativt stærk, og trives du med at løse opgaver i et stærkt kollegialt samarbejde, hvor faglighed og fleksibilitet er omdrejningspunktet? Falder det dig naturligt at skabe overblik og arbejde struktureret i en omskiftelig hverdag, hvor tingene til tider går stærkt?
er du måske vores nye kollega i Studieservice Aabenraa

Stillingen er på 32 timer.

Arbejdsopgaverne vil primært være inden for pædagoguddannelserne med hovedopgave praktik.

Om jobbet
Som studieadministrativ medarbejder bliver du en del af teamet i Aabenraa. Din opgave bliver at medvirke til både den daglige drift og udviklingen af studieservice opgaver. Du er fagligt stærk, serviceorienteret, har øje for udvikling af egne opgaver, og ønsker at indgå i et samarbejde med dine kolleger, hvor hjælpsomhed præger hverdagen.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Administrative opgaver i forbindelse med de studerendes studieforløb, herunder særligt praktik.
  • Planlægning af eksamen
  • Deltage i tværgående arbejdsgrupper på tværs af Studieservice
  • Daglig kontakt med studerende og undervisere – telefonisk og digitalt.
Når du træder ind ad døren på UC SYD, vil du med det samme mærke, at der er en helt særlig kultur og et livligt arbejdsmiljø. Vores kontorer ligger side om side med undervisningslokaler og fællesarealer, så studiemiljø, læringsmiljø og arbejdsmiljø smelter sammen. Vi arbejder tæt på de studerende og tæt med hinanden, hvilket skaber en speciel stemning og kultur.

Din profil og baggrund
Vi leder efter en faglig stærk kollega med en administrativ baggrund. Du kan have flere forskellige indgange til stillingen, dog forventer vi, at du har en baggrund med en relevant kontoruddannelse eller en administrationsbacheloruddannelse, og gerne erfaring fra et lignende job.

Vi forventer desuden, at:

  • du tager selvstændigt ansvar for din opgaveløsning, samtidig med at det falder dig naturligt at samarbejde – både inden for teamet og på tværs i organisationen
  • du har gode kommunikationsevner - både skriftligt og mundtligt
  • du har nemt ved at forstå og anvende IT-systemer.
Som person trives du i en energisk hverdag med mange og samtidige opgaver. Du har en naturlig imødekommenhed, er positiv og udadvendt og bevarer roen og overblikket i travle omskiftelige situationer.

UC SYD ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede uanset alder, køn, etnisk tilhørsforhold, religion, handicap eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger hos os.

Om afdelingen
Vi er et team på ti medarbejdere placeret i Aabenraa. Vi sidder sammen i et større fællesmiljø, og det skaber et godt/nærværende kontormiljø. Vi arbejder i et stort hus og det giver en levende, dynamisk stemning. Og samtidig er vi nærværende og tæt på hinanden, som kommer til udtryk i at vejen til kolleger fra andre afdelinger, er kort og der er altid plads og rum til faglig sparring og fællesskab.

Vi tilbyder
Der er tale om en deltidsstilling på 32 timer.

Tiltrædelse pr. 1. november 2023. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst med HK/Stat.

Information
Hvis stillingen har vakt din interesse, så skal du sende os din ansøgning senest den 29. september 2023 kl.23:59. Vi forventer at afholde ansættelsessamtale den 4. oktober 2023 på Campus Aabenraa.
Har du spørgsmål til stillingen, så er du naturligvis velkommen til at kontakte studieadministrativ leder Lene Rasmussen, tlf. 7266 5605.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

UC Syddanmark, Esbjerg, Degnevej 16, 6705 Esbjerg Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=172393&DepartmentId=8336&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909412

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet