Vikariat i Servicecenter Esbjerg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Esbjerg

Hermed opslås nogle ledige vikariater som administrativ medarbejder i Servicecentret i Esbjerg.

Servicecentrets medarbejdere rådgiver og vejleder borgerne i forbindelse med telefoniske henvendelser om spørgsmål, der ikke kræver specifikt kendskab til en sag.

Arbejdsopgaver:

Medarbejderen skal løse følgende opgaver:
• modtage telefoniske henvendelser til politikredsen

• visitere henvendelser og omstille disse

• optage anmeldelser om strafbare forhold m.m.

• ad hoc opgaver efter aftale med lederen af Servicecenteret og/eller supervisorerne

Faglige kompetencer:

• Gode mundtlige og skriftlige danskkundskaber og gerne gode mundtlige engelsk- og/eller tyskkundskaber

• Rutine på brugerniveau i tekstbehandling (MS Office) og i politiets journaliserings- og rapportsystemer

• Kendskab til politiets organisation, opgaver og arbejdsprocesser

Personlige kompetencer:

• være udadvendt, tålmodig og venlig

• have pædagogiske evner samt lyst og vilje til at råde og vejlede borgerne på en korrekt og hensigtsmæssig måde

• være serviceorienteret og have en positiv tilgang til god borgerservice – også i pressede situationer

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Servicecentret har åbent alle ugens dage, og arbejdstiden for administrative medarbejdere vil blive planlagt mellem kl. 0700 og kl. 2300.

Der skal påregnes weekendvagt ca. hver 3. weekend.

For tjeneste efter kl. 1700 i weekender og på helligdage gives der ulempetillæg.

Stillingerne er tidsbegrænset og har en forventet varighed på 10-12 måneder.

Stillingerne er til besættelse efter nærmere aftale.

Kontakt og ansøgning

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos sektionsleder Marianne Sylvestersen, tlf. 51442498 i tidsrummene 09.00-11.00 samt 15.00-16.00. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Ansøgningsfrist: 27. februar 2024

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Syd- og Sønderjyllands Politi, Kirkegade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5997947

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet