BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som Administrativ Værkfører vil du være ansvarlig for den daglige koordinering.
Det er en veletableret virksomhed, der har dedikeret dem til at levere fremragende service og produkter indenfor hydraulik.
Virksomheden søger en engageret og dygtig Administrativ Værkfører til at styrke teamet og sikre effektiv drift på værkstedet.
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Michelle Jensen, gennem mail mgj@jobteam.dk mærket "MGJ-GEP-U16.
Arbejdsopgaver
- Koordinering mellem salg og produktion dvs. delvis resurseplan herunder synliggørelse
- Godkendelser af jobtid på produktions ordre
- Godkendelser af kom og gå timer for produktionen
- Efterkalkulation på job tider og evt. rettelser i ERP i samråd med PTA
- Oprettelser af job kort
- Koordinering og produktion af typeskilte
- Deltage i daglig planlægning af produktionen, test og reparationsværksted i samarbejde med de selvstyrende teams
- Godkendelser af værktøjsindkøb til produktionen
- Deltage aktivt til sikker arbejdsplads
- Deltage aktivt til optimering af produktion og salgsprocesse
- Deltage i backoffice salg dvs. salgsarbejde i forbindelse med travlhed og ferie
Faglige Kvalifikationer
- Erfaring inden for relevant branche eller område indenfor hydraulik
- Stærke ledelses- og organisatoriske evner
- God teknisk forståelse og evne til at kommunikere med teknisk personale
- Kendskab til IT-systemer og databehandling
- God skriftlig og mundtlig kommunikationsevne på både dansk og engelsk
- Gerne uddannet lastvogns-, auto-, entreprenør-, eller landbrugsmaskinmekaniker, men ikke et krav
Personlige kvalifikationer
- Struktureret og detaljeorienteret tilgang til arbejdet.
- Teamplayer med gode samarbejdsevner.
- Selvstændig med evnen til at prioritere opgaver effektivt.
- Fleksibel og omstillingsparat over for ændrede krav og situationer.
- Motiveret til at opnå resultater og sikre kundetilfredshed.
- Kan arbejde selvstændigt, fleksibelt, målrettet og har styr på sine opgaver
Særlige forhold
- En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed.
- Mulighed for personlig og faglig udvikling
- Et positivt og inkluderende arbejdsmiljø med dedikerede kollegaer.
- Attraktiv lønpakke og personalegoder.
Ansøgning:
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Michelle Jensen, gennem mail mgj@jobteam.dk mærket "MGJ-GEP-U16.
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6044777