Esbjerg Energy holder spændingen høj blandt fansene ved at tease en ny importspiller, som præsenteres i morgen klokken 10.00. Klubben har delt en engagerende opdatering på Facebook, hvor de opfordrer fans til at gætte, hvordan den nye spiller vil hilse på dem.
I opslaget gives der en række valgmuligheder, der repræsenterer forskellige sprog og nationaliteter – fra finske "Hei" til amerikanske "Hi". Fans kan deltage ved at skrive deres gæt i kommentarfeltet. Hele Esbjerg venter spændt på morgendagens afsløring.
Kilde: Esbjerg ENERGY