Esbjerg Gymnasium ønsker alle deres elever held og lykke med de afsluttende eksamener. Skolen opfordrer forældre og familier til at deltage i markeringen af de nybagte studenter i kantinen.
Skolen påpeger dog, at konfettirør, pyroeffekter og klappepølser ikke er velkomne, da disse kan beskadige gulvet og skade miljøet. Glæd dig til en festlig fejring af de unge studenter på EG.
Kilde: Esbjerg Gymnasium