BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være en del af et dynamisk team, hvor du kan bruge dine administrative færdigheder og arbejde med økonomi? Trives du med at samarbejde med mange forskellige kolleger hver dag? Så er denne stilling hos Entreprenør i Esbjerg Kommune noget for dig!
Om jobbet:
Som kontorassistent hos os bliver du en del af et lille, dedikeret team bestående af fire medarbejdere og en kontorelev. Vi tager os af de daglige opgaver inden for økonomi og personaleadministration for Kommunens driftsenhed inden for vej- og parkområdet. Entreprenør har ansvaret for vedligeholdelse af Kommunens veje, grønne områder, kirkegårde, skove og vandløb.
Dine arbejdsopgaver: Dine opgaver vil være alsidige, men hovedsageligt omfatte:
- Håndtering og behandling af E-fakturaer – kreditorer
- Oprettelse af projektnumre og fakturering af lagervarer samt årsopgørelse for lageret
- Oprettelse og vedligeholdelse af maskinregister
- Økonomistyring af forsikringsaftaler, ejendomsskat og anlægsarkiv
- Indkøb af kontorartikler mv.
- Servicering af organisationen med diverse administrative opgaver
Derudover vil du sammen med dine kolleger løse andre administrative opgaver, såsom telefonpasning, håndtering af borger- og medarbejderhenvendelser samt ad hoc-opgaver.
Din profil: Vi søger en person, der:
- Er kontoruddannet, gerne med erfaring inden for offentlig administration
- Er ansvarsfuld, imødekommende og serviceminded
- Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
- Er åben, fleksibel og positiv samt trives med tværgående samarbejde
- Har lyst til at arbejde med økonomi og har blik for detaljer samt forståelse for helheden
- Har kendskab til KMD Opus og kan anvende Microsoft Office
- Vil bidrage til den gode trivsel og servicering af organisationen
Vi tilbyder:
Du bliver en del af et team med gode kolleger, hvor arbejdsglæden og trivslen er høj.
Tonen er uformel, og vi har fokus på kvaliteten i vores opgaveløsning.
Stillingen rummer god mulighed for både personlig og faglig udvikling.
Vi har flekstid og som udgangspunkt er stillingen 37 timer pr. uge.
Om os:
Entreprenør er en del af Natur & Byrum i Teknik & Miljø. Økonomistyringen er vigtig for os, og vi arbejder med aktivitetsbaseret omkostningsfordeling og ressourcestyring.
Vi er ca. 155 medarbejdere, hvoraf ledelse, afdeling Kvalitet og Planlægning og Administration udgør 24 personer.
Din arbejdsplads bliver Vibevej 8, som er vores største materielgård med tilknyttet lager og værksted, og hvor ledelsen og administrationen holder til.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til entreprenørchef Dennis Hansen på tlf.nr. 20492596 eller desha@esbjerg.dk.
Vi ønsker, at stillingen tiltrædes den 1. august 2024.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter aftale om lokal løndannelse.
Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.
Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres.
Går du videre efter ansættelsessamtale, vil der blive indhentet referencer fra nuværende og/eller tidligere arbejdsgiver, hvis du fortsat er i betragtning til stillingen. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference.
Du kan læse mere om Esbjerg Kommune på www.esbjerg.dk.
Ansøgning og tiltrædelse:
Ansøgningsfristen er søndag den 16. juni 2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 25. juni 2024.
Send din ansøgning elektronisk ved at klikke på "send ansøgning" nederst og vedhæft din ansøgning, CV og relevant dokumentation.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Esbjerg kommune, Vibevej 8, 6705 Esbjerg Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059396