Kunderådgivere til Skattestyrelsen i Esbjerg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

På vegne af Skattestyrelsens Kundecenter i Esbjerg søger vi kunderådgivere med opstart d. 19. februar 2024 og frem til d. 31. august 2024.

Skattestyrelsens Kundecenter besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én til én vejledning til borgere og virksomheder per telefon, mail samt vejledning på Facebook og Twitter. Din primære opgave bliver at besvare telefoniske henvendelser ved at udøve vores myndighedsopgave som er vejledning til borgere med udlandsforhold.

Udland

Besvarelse af henvendelser vedrørende fuld-, begrænset-, eller ikke skattepligtige borgere, som netop har henvendelser omkring disse forhold. Der vil endvidere være mulighed for at arbejde med fortolkning og videreformidling både af interne regler, national og international lovgivning.

Din profil
Du finder service naturligt, og er god til hurtigt at sætte dig i andres sted. Du sætter en ære i at vejlede, og forstår vigtigheden i at repræsentere en offentlig myndighed.
Derudover ser vi gerne at:

· Du besidder flair for IT, og du har nemt ved at sætte dig ind i nye arbejdsopgaver og systemer

· Du skal være glad for kundekontakt og klar til at yde førsteklasses service

· Du er omstillingsparat og ser udfordringer som muligheder

· Du formulerer dig perfekt på dansk samt besidder gode sprogkundskaber indenfor engelsk både mundtligt og skriftligt. Tysk er en fodel.

· Du har et positivt og åbent sind

Der kan være flere veje ind i stillingen, men vi forestiller os, at du har en relevant kortere videregående uddannelse med fokus på økonomiske og juridiske områder. Du kan også med fordel være nyuddannet kandidat fx cand. merc. jur. eller cand.jur., Professions bachelor i offentlig administration eller Finansøkonom. Vigtigst er at du kan se dig selv i ovenstående.

Praktisk:

Der er tale om et fuldtidsvikariat med opstart d. 19. februar 2024 og frem til d. 31.august 2024 med mulighed for forlængelse. Du vil modtage grundig oplæring, inden du påbegynder arbejdet.

Arbejdstiden udgør i udgangspunkt 37 timer pr. uge med afsæt i Kundecenterets åbningstid:

• Mandag: 08.30-17.00

• Tirsdag til torsdag: 08.30-16.00

• Fredag: 08.30-14.00

Ansøgning

Vi afholder samtaler d. 14 og 15. februar, hvilket er et krav for at komme i betragtning.
Vi indkalder løbende til samtale, så send os din ansøgning allerede i dag!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5992687

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet