Kundeservicemedarbejdere til Energistyrelsen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Får du energi af at yde en sublim service og vil du være med til at sikre smidig og velfungerende kommunikation med borgere? Så søg stillingen hos Energistyrelsen i Esbjerg.

Jobbet som kundeservicemedarbejder

Har du lyst til at blive en del af Energistyrelsen og deres afdeling, der håndterer ejerskab af VE-anlæg (solcelleanlæg) i Danmark?

Du bliver en del af det team, der sørger du for, at borgere får håndteret deres henvendelser vedrørende VE-anlæg af kompetente og engagerede medarbejdere, som møder alle borgerne med forståelse og tydelig vejledning. Vi søger, på vegne af Energistyrelsen, skarpe kundeservicemedarbejdere, der har lyst til at bidrage til teamets fælles opgave med at levere en omsorgsfuld service og få indblik i, hvad det vil sige at arbejde med borgerhenvendelser inden for det offentlige.

Måske er det nyt for dig at have dialog med borgere vedrørende VE-anlæg og vejlede dem i deres ejerskab og skifte af VE-anlæg? Det gør ikke noget, for dine kolleger og nærmeste leder sørger for en grundig oplæring og klæder dig godt på til at besvare henvendelser telefonisk og på mail.

Arbejdsopgaverne vil primært omhandle:

  • Besvare henvendelser fra borgere/kunder på mail og telefon
  • Administrative opgaver i forbindelse med opfølgninger på henvendelser

Henvendelserne vil variere, men kan f.eks. omhandle:

  • Opklarende spørgsmål vedrørende deres ejerskab/skifte af VE-anlæg
  • Generel vejledning om ejerskab/skifte
  • Spørgsmål vedrørende opkrævninger

Hvis henvendelserne i en periode står stille, er der mulighed for at varetage lette administrative opgaver i forbindelse med sagsbehandling i samme afdeling, som du ligeledes bliver klædt på til!


Er du en af vores nye kundeservicemedarbejdere hos Energistyrelsen?

Vi søger først og fremmest dig, der er nysgerrig på at lære nyt og trives med en tempofyldt hverdag, hvor du taler meget i telefon og besvarer mails. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har erfaring med kunde/borgerdialog, er god til at kommunikere og har et positivt mindset overfor opgaverne. Vi håber, du kan nikke genkendende til følgende:

  • Er smilende og udadvendt
  • Trives med IT og er god til at lære nye systemer hurtigt
  • Er serviceminded og kundeorienteret i dialogen med borgere
  • Er god til at bevare roen og overblikket i en tempofyldt hverdag

Det er en forudsætning for stillingen, at du behersker dansk i skift og tale, da der vil være kommunikation og skriftligt arbejde forbundet med stillingen.

Vi søger mest af alt dig, der synes, at ovenstående stilling lyder spændende og er klar på at lære nyt, tage fra af opgaver og kan starte snarest muligt!


Praktisk

Der er opstart i starten/midten af november, og du bliver en del af et team af vikarer, som sammen skal læres op og lykkes med opgaverne i fællesskab. Der er tale om et fuldtidsvikariat frem til 31/12-23 - med mulighed for forlængelse!

Løn: Vi tilbyder en timeløn på 160,5 i timen (bestående af en fast timeløn på 150 samt 7% i frivalgstillæg som udbetales med din løn).

Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet, 08.00-15.00 (din frokostpause er betalt af Energistyrelsen)

Lokation: Du bliver en vigtig del af teamet i Esbjerg, som har adresse på: Niels Bohrs Vej 8D, 6700 Esbjerg, Danmark.

Ansøg nu!

Er det dig, vi søger? Så send din ansøgning allerede i dag! Moment varetager den indledende samtaleproces og du kan derfor blive ringet op af en konsulent fra Moment allerede i morgen!

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928593

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet