Esbjerg Hurricanes sætter fokus på maddebat efter kamp

dato

Efter seneste kamp hos Esbjerg Hurricanes er en ny diskussion opstået blandt spillerne. Facebook-opslaget fra klubben opfordrer til debat om det bedste måltid efter en kamp, med valget mellem pizza eller burger i centrum.

Opslaget, mærket med "Teammate Tuesday", engagerer følgerne ved at opfordre dem til at tage stilling til, om de er enige med holdets valg. Diskussionen bringer en let tone til efterspillet af kampen og inviterer til videre samtale blandt klubbens fans og medlemmer.