Festugen i Esbjerg blev en bragende succes med biblioteket i front

dato

Esbjerg Kommunes Biblioteker har gang på gang bevist deres evne til at engagere byens indbyggere under den nyligt afsluttede festuge.

Biblioteket arrangerede en række populære events både indendørs og rundt omkring i byen. Der var fuldt hus til manga-workshops og næsten udsolgt til de tre littera-gå-ture.

Aktiviteter som fællessang i Esehaven, ungdomsboganbefalinger, legedage på Torvet og fortællinger i tipien tiltrak også mange deltagere. Derudover oplevede legeudstillingen om Lille Virgil en jævn tilstrømning af besøgende.

Selvom der var knap tid til at tage mange billeder, er et par snapshots blevet delt, blandt andet med tak til fotografen Mads Vig. Biblioteket ser frem til at gentage succesen næste år.

Mest læste artikler