Idræt Esbjerg har i et Facebook-opslag sendt varme lykønskninger til elever fra Esbjerg Golfklub, Esbjerg Svømmeklub og Esbjerg fB, som netop har afsluttet deres ungdomsuddannelse.
Eleverne er lykkedes med at kombinere sport på eliteniveau med studier gennem EsbjergOrdningen, der giver dem mulighed for at forfølge både sportslige og uddannelsesmæssige mål. Dette kræver dedication, disciplin og hårdt arbejde, hvilket de nu anerkendes for.
Samtidig rettes der også en stor lykønskning til alle andre studenter i EsbjergOrdningen, med ønsket om alt det bedste i deres fremtidige eventyr.
Kilde: Idræt Esbjerg