Kulturskolen Esbjerg meddeler via deres Facebook-side, at de nu holder sommerlukket, men åbner igen den 3. august. Skolen placeret på Islandsgade 50 lukker både hoveddøren og telefonlinjen i denne periode.
Dog fortsætter aktiviteterne for dem, der deltager i sommercampen, som byder på workshops i ballet, musik og billedkunst. Kulturskolen ønsker alle en god sommer og ser frem til at byde både gamle og nye deltagere velkommen tilbage efter feriepausen.
Kilde: Kulturskolen Esbjerg