Esbjerg City lagde i går billeder op fra den festlige fejring af de nye studenter, der dansede om den ikoniske hest i centrum. Denne årlige tradition blev markeret med stor entusiasme, og det blev fejret på tværs af generationer med en særlig festlig stemning.
I opslaget beskrives hvordan endda en statue af Kong Christian den 9. åndede ind af festviben, blev en del af øjeblikket og tog del i løjerne. Alle de nye studenter overstrømmet af lykønskninger og fællesskabet, hvad end det var på dansegulvet eller ved ølbongen. Se fotos fra festlighederne og oplev dagen gennem Esbjerg Citys linse.
Kilde: Esbjerg City